♥ 謝謝你 @ 讓小女生當上這個角色 ♥


在二月的最後一個周末,是我在2012年第一次當人像Model 呢
說真的,我沒有美美的樣子,沒有好既身形,最重要的是...我是不懂擺Pose 的
要人家找我做Model 是機率很低的,多數也是我一位朋友RX 會找我跟她出去拍拍照嗎!
就是找我男友跟我拍拍啦...那些不算是當Model 嗎,其實我很想到赤柱再影影呢
今次真的很驚喜,有人會找上我當他第一次拍人像的Model 呢
雖然今次的攝影師不是任何外人,他是我公司的Sales Eddy!


說真的,他是我比較喜歡的Sales 之一,因為他從來不會致電倉問我,
點解佢d 單唔排車?點解佢d 交具單唔執?點解仲未有佢d 集單...etc..
說真的,雖然我有偷懶打Blog,我是沒有認真功作,但是嗎,我們也真的很忙...不能每位也能應付!!!
最最最討厭的就是,他們最喜歡說,我係幫公司搵生意番黎架,你認為老闆幫邊個...
係呀!你地搵生意番黎,咁如果冇我地幫你打單,print 單,安排送貨,你地做唔做到生意呀!!!!
超超超超討厭,還說我態度差,對!我對住你地呢班咁既Sales 就是這麼態度差,
我做人就係咁架啦,人對我好,我對人好!!!

好像有的離左題....不好意思
說起我公司的Sales 就是真的很火嗎.....
而今次當人像的地點是打算到大埔的,而目的地就是火車博物館同埋大埔海濱公園
可惜的是...天公不做美~
一整天也在落著一絲絲雨粉,還有點很凍的感覺,
但係當上Model 就不能怕凍怕下雨嗎...
所以最終是去不到
大埔海濱公園拍照...
我們也是到了火車博物館...我原意是想用照片說故事,
但未知相片是怎樣呢,希望沒有令我的攝影師失望吧...
我今次專登的不看所有照片,就是希望Eddy 做完後期後,會有驚喜之作吧

在拍照的前夕,我們當然要去吃東西啦
當然由我呢個小小新界人帶他到大埔新街市吃東西嗎,
今次去食既就係良記食最出味既豬扒麵
上次跟Rx 吃的不太好食,但係今次雖然等好耐,但係好食左wor



只需要$25你可以吃到一個即炸的豬扒/雞翼!!!!
如果你有機會就真的要來大埔新街市2/F 的良記了...
不過個人認為雞翼更好吃如果有兩個人來吃的話,可以兩款試哂呢...



最後我也要感謝我的攝影師Eddy,要由公司走入大埔替我拍照,
我很期待你的照片,也謝謝你給我留言,


[Eddy:
多謝Angel, 俾我一次咁寶貴既機會, 俾我儲我既影人像經驗值.
妳好專業, 非常懂得擺POSE, 同完全唔怕閃燈, 多謝妳. ]
對,我是不怕閃燈,當Model 是不能怕閃燈的嗎
但是Pose 方面還是不太完善,我會努力改善的
雖然未知相片如何,相片到手的時候
我一定一定會Post 上網給你地睇既..到時比d 意見我wor...

題外話:這篇文嗎~其實我完成左曼谷遊既Day 2 後打既,同時我也在跟男友通電話中
我:[honey 呀,我終於打完Day2 啦!]
男友: [下!而家先打完Day 2?咁幾時先打到Day 5呀?]
我:[我個Day 2出左三篇文呀!]
男友: [嘩~而家叫你作文咩!三篇....]
我: [我呢d 叫詳細,鬼叫我地個日食得多野,咁費時成篇文鬼咁長啦]
男友話冇我咁好氣,就叫我快d 訓
最後...當想睡覺的時間,又想出埋呢篇文
完結這篇文時又在播"晚晚星期六"
對...我真的想每晚也是星期六,那我就有時間打Blog 呢!!!!!

想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@yahoo.com.hkMy Blog :  http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/ 
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
 



留言

熱門文章