【自家購】。★ 私大心推 ❤ 愛上新鮮有機的Fresh Line 面膜 。★。

近來小妹得到不少朋友的的讚賞,說我的肌膚好像愈黎愈好,
毛孔好似也收了不少呢,問了小妹是否用了什麼正的護膚品沒有說出來呢!!
其實小妹一路以來用的護膚品很不隱定,因為有機會需要試用不同的產品
作為給大家參考之作,當然我也很感謝小妹的肌膚一路以來也沒有出現任何大問題

雖然一路也有不同的護膚品在使用中,但係其實都未必可以令肌膚即時變好,
始終我不是長期在使用嗎.不過近來小妹有一個護膚品是自家購
也是不斷的使用的,它就是敷Mask 囉~~~

而今次小妹要大推的品牌是就是小妹早前參與它家舉辦的活動
才正正式式認式它們的呢,
不如睇小妹既介紹之前,回顧一下當天的狀況吧^^

咁究竟點樣可以令小妹的肌膚變好呢?不如就來看一下小妹的一星期小小護膚心得啦
其實在剛剛開始的時候,小妹只是一星期敷左兩次的面膜而已~
慢慢地就開始多起來,也許勤力的敷Mask 就是幫助肌膚變好的主要原因

其實小妹多數會於星期6,日才會化妝的,雖然平日的上班日子小妹不會化妝
但係其實我在倉的時候也吸入了不少的塵埃呢,
其實肌膚也吸引了不少的Dirty 東西在面上呢
所以我就於星期日,星期一來一個深層清潔先

咁既然講得係深層清潔,少不了要介紹
淨肌泥漿面膜($178/100g)
(適合混合性肌膚,不適用敏感肌朋友)


呢款Mask 既主要功效,除左係做深層清潔之外xdd
仲有排毒,刺激微循環系絕統,使肌膚回復活力
如果雪得夠凍,其實收毛孔都係一流的!!!

而它的主要成份:
澳洲海爾木帖土,高嶺土,燕麥,迷迭香,薄荷,薰衣草,百里香,
希臘橄欖油,牛油果油,維他命E

Mask 的質地就以番真係好泥既質地,
以灰灰地的顏色不過搽上面絕對唔會乾的
而且是沒有的難嗅的味道,起碼我已經買緊第2盒了!!!


其實點樣搽先夠呢?其實只要係搽足成面而看不到任何膚色的就可以了
深層清潔Mask 只要敷15mins 就夠啦,唔好太貪心唷!!!


到你洗個陣佢就好似冇左d 咁,係正常的唷~~
因為店員指肌膚會慢慢的吸收它們,然後就可以去洗面囉~~~
敷呢個Mask 真的不要拖太耐,始終它也是清潔面膜
15Mins 是極限了,第一你拖太耐會很難洗,另外面仔都會Feel 到很乾的!!


呢個深層清潔Mask點解咁令小妹喜愛呢?主要原因就係因為佢敷完唔會乾爭爭
不過敷完個陣其實會有少少紅的,但係係好快就會散架啦,
你可以隔一陣就敷另一款Mask 架啦 

而小妹多數就是敷完深層清潔就可以敷保濕既Mask囉,
而今次我就先介紹一下呢款
滋養海澡面膜($198/100ml)
(適合成熟性肌膚)
↑唔通真係因為我太老?Sell 小姐介紹比我試?


呢款Mask 主要可以強效抗氧化及抗衰老的
而它的主要成份是包括了:
螺旋藻,海藻萃取,瓜拿納豆,綠茶,燕麥,希臘橄欖油,甜杏仁油



同樣呢款Mask 都係搽哂成面就可以了,當然少不了不見膚肌就可以囉!!
而呢款Mask 亦是多數是敷約15-20mins 就夠囉,也別太貪心囉
之後就可以搽上你的日常的護膚品就可以了!!


好了~假若我是星期天敷Mask後,
我可能會在星期二再敷上Mask,有時太懶的話就揀左呢款Mask 啦
其實作為一個OL,每天一起身就要番去對住部電腦
收左工番到屋企又係對住部電腦,其實對眼都真係幾攰架

所以我就會用上呢款活膚薯仔面膜 ($99/50ml)
呢款Mask 是Fresh Line 的Top Mask 來的唷!!
因為它可以令你擊退黑眼圈及浮腫
可以令你係20分鐘內收緊眼部肌膚,讓明眸瞬間回復神采


而呢個eye Mask主要既成份:
高嶺土,迷迭香,玉米澱粉,馬鈴薯,牛油果油,希臘橄欖油,蘆筍,
山金車,洋甘菊,紫草,茴香,迷迭香,維他命A

呢個Mask 是沒有特別顏色,沒有特別的配料,但係它是很幼滑的唷!!


而呢款Mask 是可以連眼蓋也敷上的唷,不過都真係要小心d搽
一係就搽完休息一下,唔係就唔好搽咁多係眼蓋唔係就會拿眼架啦
而眼肚位置就可以厚敷囉!!


你說是否可以長久地改善眼部問題,我不敢多說~
不過它的確可以令小妹的眼肚位置,黑眼圈是即時減淡左個色既
浮腫係唔係有改善呢?就閣下認為啦:p


再隔多一日,小妹就會再做多一次深層清潔,咁今次就主要搽番係T-Zone 位置
其實就可以同時敷番d Mask ,咁就可以Skip 番d 時間啦xd
(利申: 呢張相係用左另一家的白泥)



而小妹在深層清潔既同時,就可以再敷上呢款排毒Mask
而呢款就係抗氧蔬果面膜($178/100ml)
(適合任何肌膚使用)

主要功效: 深層滋潤,含多種有益維他命及礦物質,有效為肌膚排毒


而今次介紹的Mask 是內含有一些d 菜絲,或者味道是有一點奇怪的,
大家如有興趣的話,可以先到專櫃試一下效果先!
小妹就覺得沒有太大的問題及影響:p

當中既主要成份: 西蘭花,青瓜,番茄,茄子,菠菜,芹菜,牛油果油



比大家望下我指既菜絲係面仔度,其實我覺得那個味道是有少少似菜青味的
所以如果你認為菜味是好難嗅就真係要試一下囉
呢個Mask 就可以令肌膚上的毒素排走同時又可以滋潤
所以我都會一星期上它一次的


敷完Mask 後,即時最睇到既效果就係收左dd 毛孔的
同埋肌膚是即時會有彈性的感覺,最重要是慢慢的有效果嗎xdd


唔知大家對小妹今次既介紹,會唔會好有興趣去試一下Fresh Line既產品呢?
或者大家會有問我覺得呢d 沖洗式Mask 同Paper Mask 有咩分別呢?
或者會有咩好與唔好呢?

首先就講下我認為既唔同既野啦xdd
首先: 我認為懶人或者會覺得麻煩,因為沖洗式Mask 要搽完後又要等又要洗
第二: 你洗完面,你仲要洗個洗手盆,因為可能會有d 泡泡或者漬係度
第三:要雪落雪櫃,可能你會比阿媽鬧你阻住佢擺野xdd
第四:敷紙Mask 可以拎走即訓,你敷呢d 要洗完再搽番你平常既護膚品

好啦,我講完d 我認為既唔同,你覺得是否真係唔好呢?
或者沖洗式既Mask 可能唔多唔少都會麻煩少少
但係今次我介紹既品牌由於亦是新鮮製造的,所以Mask 是有限期的唷!!
而面膜多數也是有約2個月的時間,加上而家夏天的時候,
敷上雪凍的面膜是一項很解暑的方法!!
加上沖洗式面膜最大既好處就是它可以同時敷上不同功效既面膜
可以縮短不少時間,岩哂我呢D 又要靚又要訓既麻煩鬼啦

而小妹就會強烈建議大家如果有興趣真的試用它家的面膜
我是建議先試買50G 先唷,因為它家的面膜是由50G開始,之後就是100G 的唷
每盒50G 的面膜也可以約使用10次左右,大家要記住面膜是有限期
買得太多的話,面膜也是會浪費的呢!!!

而Fresh Line 它家的產品除了有今次小妹介紹的面膜外,仍有其他不同的產品
當然大家也可以到它家的專店參考一下的


分店地址: 

金鐘港鐵站28號店
銅鑼灣世貿中心地下G018號店
旺角朗豪坊二樓西武百貨SL201專櫃(暫時裝修中)
尖沙咀港鐵站TST 11號店
香港金鐘道93號 LAB CONCEPT
中環港鐵站E12號店
金鐘地鐵站
銅鑼灣皇室堡一樓125號店
尖沙咀美麗華商場一樓1019號店
尖沙咀K11地庫二樓
如有任何問題想詢問Fresh Line 同事的話,也可以到它家的專頁及官網

也要跟大家說一個小優惠,因為小妹也是在使用中的呢
只要你一次過買滿$350 就可以做到它家的會員,在生日月就可以得到85折的優惠
小妹的生日月是在8月,我跟曚曚也不斷在回購它家的Mask 呢xdd
我也另外購買了三款不同的Mask ,另外在它家的FB 得到另一款面膜呢
仲有四款不同的面膜仍未介紹呢,我要看大家的反應才決定是否再出囉XDD

仲有一個小優惠就是購買它的現金卷,就是用$360 買它家的一百蚊現金卷4張
變相是有了一個九折的優惠,我跟曚曚也把這個400蚊對分了
大家也可以買兩款Mask 用一張現金卷加回錢就可以囉,
曚曚已經比小妹令她完全中毒了,她已經回購了三次囉xd比我的還要快的呢,
而小妹也毒了我的好姊妹,她也買了兩款的呢xd

是否真的很好用的呢?就由大家去定斷囉!!!



**今次小妹真心打左好耐,希望朋友們請在轉寄/Copy 之前請告之**
希望你也喜歡小妹今次的介紹
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



























留言

熱門文章