。★讓身體抗氧化飲紅酒 ❤ 讓肌膚Keep 住水潤給肌膚葡萄飲 。★。

我想紅酒除了是一個可以跟朋友摸著杯底的好物
其實它也是可以讓身體抗氧化,有抗衰老的功效唷~
曾經小妹也看過一些專欄說過每天一杯紅酒可以有助入睡之外仲可以Keep 年輕Tim

不過小妹就到而家呢一刻都係接受唔到紅酒既嗆口感,
最盡都係加上七喜才飲到一杯半杯呢!!
今次小妹不是要跟大家介紹紅酒的呢,而係想介紹給肌膚飲既紅酒~

下?肌膚飲既紅酒即係咩呀?係唔係會我認為我講d紅酒Mask?
其實小妹今日想介紹一下國際品牌Loreal 最新推出既
水清新 葡萄籽面膜精華水($129/枝)



今次呢款精華水是第一枝比膚用既葡萄飲來的唷
以toner為主,可以令肌膚keep住水潤
今次設計有別以往的,今次以粉紅樽蓋以透明樽身


今次呢枝既葡萄飲點解以做到即時水潤既效果呢?
主要都係為佢地既成份,咁究竟當中有咩咁好既成份可以做到呢?
法國葡萄籽精華:具有強大活膚功效,幫助修護日常外界刺激對肌膚造成既傷害
微囊透明質酸及玻尿酸(透明質酸):以雙重既科技,可以有效提高4倍肌膚水份
法國孚日山 SPA 礦泉水: 富以天然礦物質,幫助激活細胞,加強肌膚既屏障功能


精華水是以乳白色的液體,雖然是水既質地,
實際是有一點笠笠的,有別一般的Toner ,不過它吸收力是蠻快的唷!!


雖然我其中一張相是震了-口-
其實它是的確是可以令我的手即時有水潤的效果,
而且肌膚不需要一分鐘就可以完全吸收哂囉~


呢款精華水除左可以當作Toner 使用之外,
亦可以作為Mask使用(當然要配合壓縮Mask 的)
亦可以當作水份噴霧使用呢

而小妹就把它當作日常Toner 使用,
首先我會先把Toner 倒入日常使用的化妝棉上
循著日常的使用方式輕輕把它抹在你的肌膚上
不過小妹就覺得它抹完後好似有一點乾.所以我希望肌膚Keep 住水潤的話
就會進行多一步,或者可以直接Skip 左呢一步^^


其實我的第二步就是直接使用上精華水倒於雙手
雙手十合把精華水加溫,然後把雙手像的相中的手勢是一樣的唷
就可以令肌膚充滿水份及滋潤,有時懶d 都可以唔搽精華直接搽面霜就訓教囉xd
完全岩哂我呢d 懶鬼,攰到死個陣就完全唔想洗面就訓
有時訓過龍都可以拿拿聲用左它可以快快手出門口


其實你問我係唔係用左幾次會有d 咩特別效果睇到呢
小妹就真心講,只可以令肌膚充滿彈性外~
真係睇唔到d 咩特別效果的~不過我個人蠻喜歡它的淡香
可以令你有一點Relax 的感覺唷!!


其實以Toner 加精華的產品,我想Loreal 不是第一枝
但係以價錢而言它絕對是最抵既其中一枝呢~
以$129 買一枝可以作多種功效的產品,其實我認為是十個抵的
加上它的即時效果的確是蠻不錯,起碼它可以令我的肌膚像BB 的一樣彈性
而且即使長期在冷氣地方工作也不需要特別噴上水份噴霧
當然也需要配合適當的SkinCare 啦,唔係單靠一枝精華水就是萬能的唷!!!

今次L'Oréal Paris 新推出的水清新 葡萄籽系列除了今次小妹的介紹的那一款外
其實仍有五款不同的產品外,其實它亦是早前的綠色包裝的水份系列的
新配方新包裝的產品呢,除了今次的精華水,另外保濕乳液也是新推出的唷

如果大家想了解今次小妹介紹的系列~可以到L'Oréal Paris 的專頁參考的

而小妹也曾使用上不少L'Oréal Paris 的產品,大家可以按以下的標題作參考




**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk



















留言

熱門文章