。★有機。天然。香芬 ❤ Organix 櫻花人參系列 。★。

唔知點解人愈大,追求的東西開始不單單是名牌的產品
反而追求一些天然有機的東西,始終也想對自己的肌膚同頭髮有一點保障
所以而家追求的產品是天然,或者是有機的產品

近日小妹開始接觸Organix呢個品牌,早前小妹也曾看過有Blogger 們介紹了
它家的摩洛哥油的洗髮系列也有不錯的評價
而小妹今次就是想介紹一下它家最新推出的--櫻花人參系列


究竟呢個Organix有咩特別咁好呀?其實它呢個品牌除左係美國製造外
加上它也是天然有機,不含硫酸鹽,不會損害頭部皮膚,
最重要是所有產品不含Parabon防腐劑

然而今次我係會為大家介紹哂呢個櫻花人參系列
首先要介紹的它家的沖涼液---

Cherry Blossom Rice Milk Body Wash櫻花沐浴乳($65.9/385ml)



今次呢款櫻花沐浴乳中含有櫻花萃取有效抗氧化,
甘蔗及柳皮能令肌膚變得柔軟有光澤,白米和竹樹精華為肌膚保濕

而質地是透明的粉紅色質地,加一點水後就會散發一陣陣的櫻花香呢

而且肌膚有一點會更幼滑的呢^^而且味道真的可以很持久
因為平常即使我使用上多香的沖涼產品,到沖完後仍不能持久
但係呢一款雖然不是可以Long Keep 好長既時間,
但係最重要係佢係天然有機既產品嗎,即使用係身體上都唔洗擔心吸引過多既化學物質


另外也要介紹一下它家同系列的洗髮產品
它就是以櫻花人參洗護系列(洗頭水及護髮素)
每枝也是385ml 的呢,雖然細細枝但係其實份量也不少的唷


其實整個系列也是美國製造的唷,大家也可以用得安心一點唷^^
而今次的洗髮系列質地也是有別的唷,
洗頭水的質地是透明的質地,卻沒有任何顏色,不過是帶有一點的香氣的
另外護髮素也是白色的軟膏質地,也是帶有一點的香氣的


你問我呢款有冇咩特別功效呢?
我就係覺得它可以令我的頭髮滑一點,有一點光澤點多一點
最重要是令頭髮是很香很香很香~~~


小小總結: 今次是小妹第一次接觸呢個品牌,雖然是第一次接觸
但係小妹也曾看過其他Blogger 也曾介紹它家的產品呢,
而這個品牌也是以天然,有機沒有防腐劑為主打
雖然今次我體驗的櫻花人參系列,雖然未必可以改善任何髮質,
不過我認為它是可以令頭髮有保濕效果,起碼我d 頭髮唔會打check 先啦
當然唔係話我用一次就可以,起碼要連續使用先可以有咁既效果啦

其實Organix 除左有我今次介紹既系列之外,仲有其他的~
如果有興趣的話可以到它家的專頁詢問一下你岩用的洗髮系列的



所有Organix 產品均可以到萬寧選購!
希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章