【活動】掌握肌膚命運 ✿ 我的四星期後成績表 ✧

時間過得真係好快,轉眼又過了四星期多了
小妹早前曾因為懶惰加上皮膚質素有點不隱定
沒有連續地使用上SKII 的產品,不過我也有乖乖地去做回測試
看一下究竟在這個懶惰的時刻,有冇令肌膚既肌齡更變差定係有好轉呢?
來看看的測試效果啦!!


在每次不同的SK-II 分店中都會有一部獨立的Magic Ring
所以即使大家係其他分店做過Tester 都未必可以係第二間分店搵到你既資料架
首先就需要輸入左大家既出生年份及月份,
然後就可以讓BA 給你將Magic Ring 放在你的半邊面上面進行測試囉



首先等我們回顧一下我既肌齡先啦,
由好耐冇用過神仙水既肌膚,都不錯Keep 到有24歲既肌齡
當時既Ba仲話係未用過神仙水keep 到呢個歲數算係不錯
當然嗎….我知道很多朋友比我年輕得多呢~
(測試場地銅鑼灣SOGO 美容概念店)


然後使用上大約一個月的神仙水後,未知是否底層的垃圾實在太多?
竟然在品牌既活動上反而肌齡是跌了又差了
今次肌齡係25歲啦--當時既顧問就話可能天氣轉變
加上因為用完神仙水爆d 粒粒出哂黎都影響左既個測試結果


係用左兩個星期個陣其實我自己都有去做一次小測試
當時肌齡反而更加跌上加跌.....當時的美容顧跟我分析
天氣轉變,肌膚既水份同時會流失,加上角質層既問題
所以即使搽左幾好既野,有阻塞乜都係假架...
所以我就轉換了一套的洗面加去質產品去使用既

最終結果....四星期多後的對比就係.........
我既Total Score 66% 而肌齡就係21歲啦!!!!
起碼而家既肌齡係比未用之前足足年輕左3
雖然不算是太大既對比,但係兩星期內我可以由27歲變回21歲是一個Magic


首先先睇睇我既細滑度先啦
由第一次測試既時候有27(明明幅圖23歲既之前--)


第二次在活動的31 32%的真的想撞個頭埋牆邊==
到今次最後的測試中,我終於擁有是60% 細滑度
當中既肌齡係24,如果第一次的測試沒有出錯,
我應該對比下是好過未用之時既


然後是抗皺度 是由第一次的21
為什麼那時的抗皺度那麼高呢?
也只是….那差在那個少少年紀而已


可是在第二次好像差了,只是有24抗皺度 ==
是否要努力一點去做抗皺的呢?我還想當一個童顏女生嗎
而最後一次的測試中,小妹的抗皺度 的也在努力下可以看到改變,足足有68% 2%就係好好架啦
而當中既肌齡就只有21歲咋實在令我太開心


去到要令個樣睇落後生d ,當然要睇下個皮膚既緊緻度啦
由第一次我既緊緻度係24,
第二次測試的時候也是24


估唔到一番既努力,我終於可以衝破24歲既關口
終於有個叫見得人既成績~71% 既緊緻度
肌齡仲要係20歲妹妹既肌膚TIM~


最後就要講番光澤度啦,由於早前的圖有點混亂
我就以紀錄作為總比試吧^^
第一次的光澤度是24,
第二次的光澤度同樣是24,只有54% 剛好合格
終於在第三次的時間,我既光澤度終於可以拎到有不錯的成績有66%,21歲既肌齡


總算是在今次測試中未有退步更加有少許進步,也是對自己是一個強心針
當然不少的功勞是由SK-II 幫忙改善吧
女人嗎,要老好容易只需要你完全不為自己打扮,不為自己做出護膚
你可以即使明明只有30歲看下去也可以是50歲的女人
所以你有護膚真的是會身邊的人發覺,小妹也是一個小例子
或者我會認為人已嫁了,沒什麼人會留意自己吧
可是我公司D 同事真的很留意我肌膚的毛孔及暗倉
也許他們一句話真的令我很大動力地去做護膚的呢
加上秋天已到,冬天快來,做緊護膚既第一步,就唔洗驚D 肌膚凍到會痛啦
即使凍得要死既時候仲可以化到個靚妝啦^^

如果你地都想知道而家個肌齡有幾多分架話
就可以上SKII 既FB 專頁預約大家最就近既美容概念店做Booking 
仲會適合大家既產品sample 比大家拎番屋企tim
記得快D 去Book 下呢個Magic Ring 做Checking 啦,

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是次活動及試用由 SKII 提供 
以上內容亦只是個人意見及感覺,不代表所有人的意見及反應**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

熱門文章