【活動】 跟星級化妝師Gary Chung ❤ 活用KATE打造亮麗妝容 ✧

KATE 這個品牌是我其中一款最喜歡的彩妝品牌
原因它家的產品價格相宜,最重要係都係好好用
我自己就最喜歡它的眼影,最貴的多數也是$115/盒
而且仲要係4隻顏色tim 呀!! 

而早前小妹就有幸可以參與由mina 舉辦既 KATE 閃耀分享會
如果你也是KATE 的Fans ,一定有看過Kate 的廣告
那個日本女生(不好意思我真的不記得她是誰)
拿著一盒眼影輕輕一掃化出閃耀光芒,真係睇到都即刻想買xd 


在進入活動場地就可以睇到最吸晴既【3D棕影立體眼影盒】
仲有令雙眼可以更大更吸晴的進化版極限魅惑雙用眼線筆】
同埋估唔到咁靚既【流光潤彩唇膏】


活動開始就由這個靚靚主持為我地開始這個活動
其實我真係幾喜歡她的風趣^^


而當天的主角除左好用又抵買既KATE之外
當然仲有著名化妝師Gary Chug 親自教我地利用
Kate 的彩妝品化一個完美既妝容tim 


首先化番個好底妝之後,就可以先化上這個眼妝部份啦
係呢盒眼影入面會有四色,使用方法都係由左至右架
今次示範既色就係最新既BR-1 


首先就將左手面既眼影顏色搽在眼窩的位置
左二的眼影色就可以搽左眼晴既中間位置
(老師教我地話唔知係邊度?唔緊要用手指輕輕地按一下
凹入去的位置就可以重點地搽一下然後就可以左右搽囉)
之後第三格就是可以重點眼尾及眼線的位置
最後那一款就可以作 Hight Light啦


老師教左化眼妝部份,又等我試一下我可唔可以做到
先給予一個化了底妝的樣子吧


係今次它家既新品【3D棕影立體眼影盒】
共有六隻新色$115/盒


然後就可以用上文頂介紹的過的
進化版極限魅惑雙用眼線筆】
呢枝筆就正在它一邊是以眼線筆,仲要好好畫的
而另一邊的頭就是可以做楚楚可憐的臥蟊眼妝啦

然後就可以利用它家既睫毛液做番大眼妝
老師教我地唔好慣性先搽左上睫毛液因為好多時搽下睫毛既同時
就會跌到d 睫毛液係眼肚位置啦,咁你又要抹多次啦係唔係


老師話下睫毛比起上睫毛更重要的,所以最好就搽上下睫毛先
再先搽上上睫毛部份咁就可以減少唔會Hight 到成個眼肚都係啦


最後搽上胭脂的部份,可以按回自己既膚色去揀選
比較白的朋友就可以揀選粉紅色的,
而好像我這些比較黃的肌膚就可以揀選橙色胭脂

然後就可以搽上既它家最新推出的
【流光潤彩唇膏】$79/2.5g
極力推介這枝唇膏,真係好好搽之如,仲要冇搽潤唇膏的
都可以搽得非常美的唇妝呢!!!
全個系列共有十枝的系列,而家我竟最喜歡當中PK-2 啦
同埋個價錢又真係唔貴呀嗎....


最後老師就將麻豆化好呢個妝容啦,即刻變得更加有神啦
最重要係簡單方便就可以化到整個美妝囉!!


而小妹我呢?都學而致用即刻跟老師來化番個有神眼妝啦
一盒眼影就可以做到雙眼更加立體,而且又有神TIM 啵
加上仲有咁多隻顏色,總有一款會岩你使用架
驚唔知咩色最易搽?唔緊要啡色就包你咩人都岩
它家既眼影都有分閃同唔閃既部份可以到有售地方試一下唷!!


最後嗎,有得咁近見到Gary 老師當然做一下小Fans 
來一個合照吧,要出動老師教化妝是多麼難的事呢!!


如果你也喜歡KATE 的新品,歡迎到LOGON,SASA ,屈臣寺等等專櫃試色/購買
而我一定會再買齊呢三款的新品,來一個小妝容分享一下
因為它真的很吸引而且十萬個抵玩架!!


希望你地都會喜歡KATE ,它是一個真心好用而沒有什麼明星化的品牌
它以價錢抵,但係實用加很好以作為主打的
我自己最高峰的時候是有三盒不同系列的眼影
眉粉,眼線筆睫毛液連粉底都買過
可是嗎,就是太懶了去化妝所以很多用很少野就掉了

如果有任何問題歡迎聯絡KATE 專頁及官網

特別嗚謝"KATE X MINA " 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






















留言

熱門文章