【食 ❤ 台北】到台必吃的店? ❤ 老字號的度小月。★。

度小月,你會認為是什麼?
小說的人物名稱?地方名字? 去過台灣的朋友也必知道
它是一間家傳戶曉的台灣料理餐廳
係今次同朋友黎到台北又點少得唔黎呢間潮聖一下先得架
今次我地就係去左位於台北既忠考東路四段分店



當日我地好早就黎到,但係店鋪係開11點半架
所以當日我地好早到左都係入唔到去
百無了賴咁周圍行左一陣

都係11點幾左右,店鋪已經有一堆人係度食緊野啦
唔通d 人都係好似我地咁?早左到之後周圍行
一夠鐘就入去食野? 

一入到去鋪頭就會見到有一個仿照當初度小月
舊陣時的檔位樣子
又知唔知度小月點得黎架? 其實係因為創辨人本身就係補魚為生
每年總有d 時間係不宜捕魚既時候,
為左要幫補家計,就慢慢開始賣麵為生
所以有呢"度"過呢個"小月" 呢個意思




由於他們初初係以擔仔挑著沿街叫賣,於攤前燈籠上
書寫著「度小月擔仔麵」六個字
由於口味獨道,廣為大眾接,「度小月擔仔麵」卻成為金柒招牌
慢慢就唔捕魚直接去賣麵~直到而家啦
(資料來源: 度小月官網)

黎得度小月當然要試佢地既皇牌擔仔麵啦
但係都仲有其他不同既選擇既
(以下價目是2015 的,最新價目請以閣下吃用的為準)




首先要介紹的就是它家的皇牌[百年擔仔麵]
特製肉燥與蝦湯等調味,加上煙煙Unun 既麵條
好好味,湯底好清甜唔會覺得似落左好多味精咁
不過份量就較為少了點,我想女生吃也可能是剛好或需要更多




第二款既好似是[滷嫩豆腐]
這個是朋友看人地的遊記指必吃的東西
雖然簡簡單單的,但是也是蠻入味的
滷水汁沒有太咸的樣子,
以當時的價錢來說也不錯的




第三款就是朋友也指必吃的[祖傳肉燥飯]
這個份量我想大約是平時大家吃的半碗飯左右
不太多的,所以我們最後好像加叫了一碗



這個肉燥非常之好吃,味道是剛好的
不太油不太咸最重要是吃下去絕對沒有那種吃完必要飲茶的情況

最後我們是也加點了擔仔米粉,滷水蛋/鴨蛋?仲有一碗肉燥飯的
也許我們是沒有附近的客人叫得那麼瘋癲,
我們這次絕對不夠旁邊的1/4 的價錢
主要我們也是當這餐是早餐的?吃過下就算了的

當日我這天是不斷的,瘋狂的不斷地吃,
所以這一餐也吃完就算了~~

台北度小月(忠考東路)
這兒是台灣台北市大安區
忠孝東路四段216巷8弄12號

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤


留言

熱門文章