【 Hugo ❤成長日記】跟BB 更加親近的Cream ♬TOPICREM 4重注水纾敏保濕乳 ✿

我諗自從生左BB 之後,做護膚既時間簡直是少之有少
由其頭頭個兩個月,簡直連刷牙洗面都覺奢侈
皮膚差得一個點,不過而家叫Baby 都開始大個
時間上都可以控制多一點(除非佢唔舒服)
所以而家我都可以慢慢享受下洗頭沖涼加敷Mask
或者已經太耐冇點護膚,皮膚都已經有d 嚴重缺水
但係我又未必抽到時間去做Facial 
而家搽野都唔太敢搽d 唔係天然或者有機產品
不過近來我就有機會可以試到一枝可以BB又岩用
我又岩用既Cream ,最重要呢枝仲係補濕tim
呢枝既就係 TOPICREM 4重 注水纾敏保濕乳 
 $200/75ml


呢枝既Cream 入面主要成份含有尿素,甘油,
甘油硬脂酸,維他命E 等等
最重要就係不含Paraben 類防腐劑及香料
所以bb 同敏感肌既朋友使用架
 最重Made in France tim


究竟呢枝野有幾4重先?
其實Topicrem 長效紓敏保濕系列以 4 重注水鎖水技術 ,
採用超過99%高純淨的活性成分,純淨度超越歐盟規格標準,
全面發揮協同效應,24小時極致保濕鎖水,有效注水至肌膚每個細胞,
加強肌膚屏障功能 ,讓肌膚回復健康狀態,水潤柔軟。


其實老實講,雖然話就Hugo 大左可以控制到d 時間
但係佢一喊或者發脾氣,我要即時放底所有野要處理佢
就可能冇搽任何野,或者唔知拖左勁耐先搽野啦
所以我而家多數都係用左Toner 之後就即搽呢枝Cream 
即使開埋冷氣訓呀,或者冇點做護膚都仲可以Keep 到個補水效果
不過就好似dd 淋淋地既效果,都易推開既


拿,我係文頂之前都有講過其實bb 都可以用得
所以我都有幫下bb 搽過呢枝Cream 
因為之前天氣突然變左,阿b 成腳突然變到有D 鞋
所以我就試下比阿B 搽下呢枝Cream ,
搽左兩三日左右,BB 隻腳已經變得之前咁滑lulu 

不過阿b 既面仔我暫時都係用番媽媽奶有時同佢搽下
面仔就由番我呢個阿媽去搽下保養下先啦
 唔係真係做左阿媽就真係做黃面婆架嗎..


Topicrem 全線系列於以下屈臣氏分店發售:
屈臣氏: 
香港|| 太古廣場|時代廣場
九龍|| 旺角胡社生行| 尖沙咀星光行| 尖沙咀金馬倫道| 尖沙咀中港城
新界|| 沙田新城市廣場| 沙田好運中心| 上水廣場
澳門|| 議事亭前地

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤






 

留言

熱門文章