【活動】 又到聖誕~又到聖誕。☆自家製聖誕樹 ❤

又到聖誕~又到聖誕~~~
一搭入12月各大既商場都已經換上美美既既佈置
其實小妹有個夢想,好想第時既屋企有棵聖誕樹
雖然而家自己屋企就暫時未有,但係
我可以送自己一個聖誕樹XD


早前朋友仔就話有個網上平台Lyoness (樂賞購)
有個DIY 有機產活動可以報名玩
問我有冇興趣咁話,雖然我冇咩DIY 既能力
但係對於有機既產品我又好有興趣
而今次我地就揀左去整誕樹


由於當日小妹又路痴發作,加上帶左阿B 遲大到咁濟
朋友仔同同學們都已經開始左大半,
咁就簡單講解下當天老師教我地點整啦
首先老師就為我地各人準備左舊手工皂
就將手工皂軟佢,好似玩泥膠咁
搓下就開始軟身,然後就可以搓個機既初型出黎啦

然後就可以開始揀自己鐘意既顏色去做聖誕樹既葉出黎啦

好似阿女咁,佢揀左紫色~由媽咪教佢點吱d 花花黎


而本身就想同老師揀左桃紅色既,
咁就利用雲母粉的色粉,去溝自己想要既顏色~
由於當日我抱住阿仔好多時候都做唔到D 咩
唔知點解佢當日特別興奮,瘋狂周身郁~
所以吱花呢個Step 我吱左兩層左右就麻煩左朋友仔幫我手啦

亦因為吱花每一下可能因為手勢既問題
都會令整棵樹變得唔好
咁就係獨一無二既誕樹
但係誕樹又點可以咁Dry 乜都冇架



老師就教我地用番D唔同顏色既皂去整一粒粒
係做好似平時係聖誕樹掛住既波波咁
另外又點少得有花圈仔同士的仔先
(雖則我做得好肉酸,我有時諗第時阿仔d 勞作我點算)
最後老師就話想唔想要番d冬日感覺?
就可以加番d雪落去棵樹上面


登登登登~~我棵小魔怪聖誕樹完成囉!
雖然就好多時候都唔係自己整,但係整完好開心架
起碼都有一棵屬於我既聖誕樹嗎,不過整完唔係咁就得架
最後就打開等佢乾,兩日左右就乾曬架啦
擺落半年或之後既時間,你就可以考慮拎黎做番皂沖涼架啦


玩完呢個工作坊,見到原來出面有個聖誕賣物會
一場黎到又點可能唔入去望下先
當日有唔少秋冬服飾 2折起,仲有紅酒買一送一,有機食品八折
不過帶住阿仔都冇特別點睇到野~


Lyoness (樂賞購)為跨國會員購物平台,成立於2003
業務遍佈全球47個國家,在全球擁有超過530萬名會員,
並和超過6萬間商戶合作(當中包括Sasa, Hotels.com, Groupon)

我們堅信集體消費可以為大眾帶來更大的利益,
Lyoness (樂賞購)平台,我們堅持
集體消費‧集體獲益‧齊心回饋社會
我們會員在合作商戶的所有消費,
除了有折扣優惠及現金回贈外,
更會透過我們旗下的兒童慈基金、綠色環保基金作慈善用途。
 如介紹朋友登記,你還可以額外享有朋友消費金額的0.5%現金回贈。

Facebook 快速登記 (請按SIGN UP )
https://www.facebook.com/Lyoness.HK



想隨時留意小妹同GOGO既生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦

↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤

留言

熱門文章