【 活動】 來自波蘭既醫美品牌♬ Dr. Irena Eris 連小朋友都用得 ✿

自從有左Gogo 之後,我都可以講係絕跡係Event 上
始於我未必有人睇到阿B , 亦同時覺得活動冇左第時再去
但係阿B 既成長過左就未必睇得番

就好似我地既皮膚一樣,生完皮膚我都冇話差左既

但係好暗啞無光,嚴重缺水,毛孔粗大既問題你都唔好話唔驚
早前我第一次帶埋仔出活動,究竟咩品牌咁好先

其實它就來自波蘭既Dr. Irena Eris

我好早前係Blogger 春茗已經試過它家既產品
聽講它家既有條Line 係連阿仔都用得tim


而今次活動就一次過介紹它家既產品
等我簡單咁介紹下它家既資料先,等大家了解一下
Dr. Irena Eris於1983年在波蘭成立,並受到重視跟認可,
品牌被授予超過一百個獎項及證書,更以高質量、可靠、誠實、創新作為宗旨,
不停研發全新的產品,產品全部以科學為本,
巨資投入歐洲科學實驗室,只求安全有效,
沒有奇跡,只有堅持的效果。

Dr. Irena Eris既產品有別其他護膚品牌,
它們冇d 咩特別好靚既包裝
反而更投入於科研的發展,公司大部分的資源都投入產品本身,
產品配方,原料,功效和安全,以醫療級的要求嚴格監控,
使每一件產品均能發揮最大的效果。

等我簡單地介紹下它家不同既產品系列啦

包括有科研細胞修護系列,
這精華系列特別適合想在短時間內達到改善效果的朋友,
配合高科技美容儀器療程效果更加顯著,

也可以在家使用,鞏固提升療程效果!
  
每款精華都有不同的功效:
 
補水皇牌 - 玻尿酸複合鎖水精華 
修護彈性 - 生物勝肽生長因子精華 
抗氧嫩膚 - Q10 活細胞抗氧化精華 
抗皺活膚 - 10% 凝膚抗皺維E精華 
美白淡斑 - 5% 煥白無瑕維C精華 
去印換膚 - 10% 深層換膚修護精華




其中呢款就係活性膠原綠藻精華 
主要就係可以幫助抗皺提升



當然亦唔少得有各位女仕最著重既問題
就係抗皺,冇一個女生想有皺紋係面前
每個女仕都想有凍齡既效果,係Dr. Irena Eris
就可以揀上這一款 Clinic Way 醫美系列

呢個系列透過最新FGF1 LMS肌膚再生因子科技,
通過刺激成纖維細胞,
從根本增加肌膚膠原蛋白纖維和彈力纖維,
解決皺紋和鬆弛的問題,實現肌膚年輕化

當中既右紅色粒粒醫美紅薈激妍女皇膠囊
梗加係公司既皇牌產品之一
一粒就可以搽足成塊面有如,仲好保濕架


最後亦係大家最喜愛既彩妝系列,
有機會真係需要一試下它家既眼影胭脂系列
而唇膏當日我都有試下,好多色都好鬼靚
不過暫時我比較少搽,所以等睇下其他朋友share先


最後品牌亦給予我地每位唔同既產品去試用
點少得有我阿b既先,特別感謝品牌亦預埋有我阿仔既產品
我自己就最喜歡它家當中既Clinic Way面霜啦
潤而不會太淋,最重要產品經過測試
bb 用都可以,所以唔怕搽完會影響到阿b

如果大家對產品有興趣的話,可以到以下網址購買。
網址當中的節日限量禮盒會再有9折的,
記得在付款前輸入 “Angelbaby" 這個優惠碼就可以獲得折扣了。
不要錯過這個優惠喔~!!

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤







留言

熱門文章