【保養】✿解決25+肌膚老化問題 ♬花妍細胞鎖水活肌系列✿

年輕,童顏呢個字在我生左Gogo 真的很久沒聽過
最多聽到而歡喜的就是你咁後生就已經係媽媽啦
或者呢一個已經係好好既讚美說話

成日聽到好怕過25歲,25歲呢個關口始於係女生一個轉捩點
身體既新陳代謝冇之前咁快,加上工作壓力
周圍既空氣環境都會影響左我地既肌膚
加上有時唔夠訓,或者冇時間訓都好影響我地既細胞老化問題
使肌膚出現「初老」癥狀;肌膚因缺水而失去彈力,
暗淡無光,更因逐漸鬆弛導至皺紋的出現,容易顯得衰老。

早前我已經睇過韓國品牌It'SKin 推出一個新系列
 Flower Cell 花妍細胞鎖水活肌系列
主要就以萃取自高山的雪絨花及多種珍貴花卉
而今次我主要就係分享佢地既
花妍細胞鎖水活肌爽膚水
 Flower Cell Toner HK$296 / 140ml 
今次呢個系列當中最主要有3種既珍貴共同成分 
包括有雪絨花,雪蓮花同埋鮮花複合物萃取物
先講講雪絨花 Leontopodium alpinum 
雪絨花只生長於達海拔1,800米的高山地區及石灰岩石 縫中,
於嚴峻的生長環境表現出強韌的生命力。
加上利用「癒傷組織技術」,從雪絨花的根莖 部分提取組織,
利用培養液提煉再生能量。雪絨花再生 細胞有效抑制活性氧,
發揮抗氧化、抗老化效果;同時提升肌膚彈性,展現健康活力!

而雪蓮花均是珍貴的藥用 花卉植物。
生長於西藏海拔4,800-5,800米高原,含有 多種活性成分,
並蘊含豐富的維他命C,具有出色的抗氧化效果,
對預防老化及增強肌膚彈性有著非常卓越 的功效。

最後既鮮花複合物萃取物,就包含了
雪絨花、洋甘菊、水蓮、淺色番鳶尾花
以四種不同的花卉精華精製而成,含豐富營養及水分, 
滋養肌膚,為肌膚保濕。
其中的洋甘菊為乾燥肌膚帶來 鎮靜舒緩的效用,
水蓮及鳶尾花則可修復受損肌膚,展現健康活力。

花妍細胞鎖水活肌爽膚水係以白銀色樽身設計
完全襯托到雪絨花及雪蓮花既主調顏色
包裝一打開既時候,仲會似花一樣既設計好靚架
而爽膚水亦以汞狀設計
方便我地呢d要快手既媽媽們
汞兩三下就可以夠用囉

而爽膚水比較偏向水水的,而帶少少滋潤感
仲帶少少花香味道,但係絕對不似做出來既香氣
首先我就先利用左抹走肌底角質層,
再利用拍打既方式再搽多一次
可以紓緩粗糙、暗啞問題
仲可以令肌膚變得更加透亮同時好水潤tim
我自己就好鐘意係Lunch Time 時候用清水洗一下面
懶d 就可以利用呢枝爽膚水同抹下面仔
再搽番d 防曬,只需要半日你都可以睇到肌膚入面有幾多塵係度


如果可以配合埋佢既Best Seller 
花妍細胞鎖水活肌面霜仲加是半功倍啦
而爽膚水質地好清爽,唔會話搽完超潤
如果配合埋韓國女生既7水法都仲可以呀

而我自己就覺得係朝早同係公司使用呢,
就可以Skip左精華呢Part,因為呢枝爽膚水都幾滋潤
係朝早用時,我都覺得仲可以,
當係係遲dd 涼番番d就一定要揀埋精華啦
重點係呢枝爽膚水既花香好香,好舒服令人可以醒一下

今次介紹的產品可於全線Sa Sa 莎莎有售
更多產品資料可以到以下地方查詢

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com













留言

熱門文章