【食 ❤ 旺角】一店兩食。日本x 地中海 ◕‿◕ GOCHISO ♪゚

旺角真係一個好多野食既地方,
但係當要帶一個小朋友去食飯既地方就覺得好難揀
因為有小朋友就真係食飯好慢,或者唔可以快食
又要控制住佢唔好嘈到人,又要同佢食埋野
係旺角搵一間唔限住你個半小時離開既餐廳真心唔多

而早前爸爸因為要趕工既關係,
所以係當天帶埋Gogo去接爸爸收工順便食飯
未知當天是否大家以為會打風,狂風暴雨?
當日一心只諗住去雅蘭既和民食,貪佢有BB登之如
仲可以唔限時呀嗎⋯⋯
點知,點解和民隔離開多左間餐廳既?
原來係同集團旗下既日本x 地中海Fusion菜
GOCHISO

望下餐牌啲價錢由2xx-3xx不等,兩人餐為主,
可以加錢再加野食,同時又可以單點
重點係可以直入唔洗等位呀嗎

咁今次我地都係揀左個二人Set再額外加野食,
首先揀左兩款既餐湯,包括有
特濃南瓜粟米忌廉湯同蘑菇忌廉湯
我地覺得南瓜粟米忌廉湯比較清淡一點
會比較岩小朋友享用

另外亦點左呢個前菜鮮橙香草雞肉片
不過呢個前菜係凍食既,橙塊偏甜
雞肉都係好嫩滑,但係雪得好點過冷
加上當天餐廳人比較少,所以吹住都會凍上加凍


主食就有呢個生蠔蘆筍香辣蒜茸意粉
開頭都驚會唔會好辣呢?意粉上菜時已經有陣陣既香蒜味
而意粉看落唔錯,但係對於女性而言都好足夠
加上佢既蠔都唔少,初步看起都好似有3-4件

它家的蠔是以生粉包住蠔去煮成
包住蠔去煎,令蠔唔會因為熱力令蠔太熟而變得韌
不過覺得有點兒太多粉,整體都好食既


然後真係呢個不得了,超邪惡但係勁之好味
黃金四式芝士 (配蜜糖) 8"
如果你同我一樣好愛芝士(人奶媽唔好食咁多,好易堵)
呢個係由四種唔同既芝士配合蜜糖

蜜糖本身就係另上既,可以睇下自己喜歡既甜度
而Pizza 就似平時食日式Pizza ,唔係勁厚身但係勁香芝士味
或者你會問會唔會又咸又甜?
我個人覺得味道係夾到既,但係如果多dd芝士條係就仲好啦
然後就仲有一款主食啦,它就是意式白酒蜆汁蒸海鮮
呢個海鮮主要有兩大片既魚柳啦
青口同一些蜆同埋車里茄既
由於佢蒸既原理,所以魚充滿了蜆汁既味道略咸
仲可以追加意大利飯,不過記得拎起d海鮮先
因為要拎番d 湯再去煮架


最後亦係晚餐既總結,當然少不了是甜品吧
今次我就揀左呢個荷蘭鬆餅同埋朱古力茶
鬆餅主要係利宮崎縣產蕃薯同去煮成
好岩小朋友食用,或者地實在太飽
最後既鬆餅就變得一般啦~

朱古力茶一倒出來是陣陣既朱古力香氣
不過飲落口就沒有什麼的朱古力味道
反而茶配鬆餅又好夾下啵!


整體而言,今次係 GOCHISO 係不錯的體驗
是有一些食品比較偏咸,唔知係唔係因為地中海菜是這樣的?
餐廳或許較新,位置比較闊落
不過亦同可能是舊店一拆為二
店員未知是否需要兩邊走,出菜真的是比較慢
同埋店員有時好似不多,想找人下單或者拿東西都要等一下
同埋可能當日客人不多,冷氣也有點冷
不過整體店員是非常有禮的,對我的小孩也沒不不喜歡的態度
有機會再來試一下!!

這兒是GOCHISO
旺角彌敦道639號雅蘭中心2樓208號舖

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com



留言

熱門文章