【保養】✿別讓汗水令你懼怕夏日♬不堵毛孔。Bioré Deodorant Z ✿

 一開始比個迷題大家估估,呢三張相有個共同點
除左都係有我同阿仔之外,
仲有一個好好既共通點,大家會唔會估到係咩呢呢?
比三秒時間大家諗下...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
三張相既共同點就係,要同陽光玩遊戲
仲有無數咁多既大汗呀,
由其係迪士尼同去公園,玩一陣我已經滿頭大汗
去公園都仲可以快快手番屋企換衫
去迪士尼真係連衫換十件都唔夠呀
係炎炎夏日當前,除左防曬之外
止汗劑真係一件好好既產品
要知道止汗劑當中既成份會令毛孔堵塞
有機會令皮膚敏感或腋下肌膚變黑
亦因為咁樣會令好多人對於止汗劑好抗拒
同時我都係因為咁樣都唔敢再用(即使臭得要命也好)
如果大家有留意電視廣告
一定有留意由日本重量級潮流指標藝人渡邊直美
Bioré代言,拍攝左一個Biore Deodorant z散汗爽身淨味劑系列廣告
(Gogo 都好鐘意扮直美個手勢,
有次仲見到幾個小朋友係廣告前面扮Tim)

去年在日本推出後大受好評,更獲得Cosme Awards 2017
上半年新作大獎及止汗劑第三名: 碧柔散汗爽身淨味劑–走珠型(清新皂香)
係五月份已經正式係香港發售,
我家妹子已經急不及待買左佢番黎試下
我當然唔輸蝕,即刻拎左黎試下同介紹下先啦

分別就有左起既碧柔散汗爽身淨味劑–噴霧型(清新皂香)
右既碧柔散汗爽身淨味劑–走珠型(無味)
大家都好抗拒用止汗劑係怕毛孔堵塞
同有機會令皮膚敏感或腋下肌膚變黑
而今次我想介紹既產品就有少許特別啦
今次Biore Deodorant z 系列係日本革命性科研,
特點係不阻塞毛孔及汗腺,不抑制汗水排出,
依然能保持肌膚全日乾爽潔淨、防異味! 

汗味源自於細菌與①皮脂和②汗水產生的化學作用。
一般止汗劑只能針對皮脂中的細菌,但無法解決汗水中的細菌,
未能全面抗異味:「全效抗菌配方」能同時消滅皮脂和汗水中的細菌,
解決引致汗味的兩大源頭,達致全面防異味效果。
配以獨特「汗水蒸發技術」,
不含鋁鹽,不阻塞毛孔及汗腺,
讓汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾

所以點解我會推介呢一系列既產品
因為佢唔係幫你止汗,而係令你「汗水蒸發技術」
汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾

首先要分享呢個散汗爽身淨味劑–走珠型
分別有無味及清新皂香
而亦有男仕版本,同樣都係有兩款
無味及清香柚子

細細枝即使擺係手袋都唔阻定,
係去廁所時使用亦都唔影響
最重要佢質地清爽,搽左都唔會有痴淋池/拿住既感覺
另外噴霧庄以膠樽設計,由其岩我去迪士尼時最愛使用
因為有時著短褲成隻腳都係汗,
背隻又成身汗,臭得要命
好多時我入去廁所換衫同時就抹走汗水
同時再噴一噴換件新衫再玩過
大家都知出汗,有時成身除左臭之外
仲會好痴淋淋,有時要抱埋又係成身汗水既GO少
就更加難頂啦,我又唔想佢更加痴淋淋
所以有時未去到換衫/冇帶衫我都會噴下D 手手腳腳
可以令流汗都唔係臭同係爽架嗎
媽媽們,當陪小朋友放電時都可以考慮要一枝
因為陪玩/睇住其實都好熱好多汗
始於佢太細啦,我唔可以唔係附近磅住
建議零售價都係$59.9/枝
分分鐘仲平過呢個價,走珠式媽咪拎走左啦
我就用番枝噴霧庄隨時噴下啦

如果大家對於我今次介紹既產品有興趣
都可以到各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售
產品查詢電話: 28663776

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)

💄Beauty | 👦🏻Baby | 🍱Food | Life 🎒👝
Angel 小魔怪Mama👩‍👦
📧E-Mail: manman811@gmail.com
📷Angelbabyhome
📱Facebook: Angelbabyhome
小魔怪。私家竇↩️Follow Me




留言

熱門文章