【保養】ღ 黑眼圈可否離開我❤精華也需要用在眼晴上 ◕‿◕

對於我呢D 長期又唔訓,

但係又日日夜夜唔係對電腦或者電話
又要照顧家裡既大小二少,
夜晚又可能札醒既在職媽媽,
黑眼圈已經跟左我起碼有兩年多囉

除左早少少訓或者敷下面膜之外
真係仲有咩可以改善媽媽既大問題呢?
係我既分享入面係比較少介紹眼部既產品
而係今日就同大家分享一個品牌
呢個品牌我都係第一次體驗
就等我一於同大家介紹一下啦

講緊就係呢個來自法國既MythsCeuticals 
全效修護眼精華素 30ml
全效修護眼精華採用了成份“藍銅勝肽”,
能有效促進製造膠原蛋白和彈性蛋白,
增加血管生長和抗氧化能力,有效抑制黑色素的生成
能減淡眼部周圍幼嫩肌膚的黯啞色素及黑眼圈現象
並刺激葡萄糖聚胺產生,幫助皮膚回復自我修補的天賦能力

活化細胞加速皮膚代謝去除自由基,延緩皮膚老化,
維持皮膚彈力,撫平皺紋並刺激細胞分泌膠厡蛋白及彈力蛋白﹔
此精華亦蘊含了其他強效成份如透明質酸、維他命、金縷梅。
均能為眼部肌膚加強抗氧化、保濕、維持結締組織及保護皮膚不受紫外線傷害,
同時可安撫敏感肌膚並改善泛紅敏感問題,
穏定和持續地補充水份,令眼部肌膚白皙無瑕,重現剔透晶亮光采。 
早晚塗於徹底潔淨後的眼部四周,亦可作為眼妝打底霜。


眼部精華係以吸管形式設計,
可以確保不會令產品加速氧化
另外亦可以隨心地控制份量
精華質地比較偏水狀,帶點透明
有一點像透明質酸的味道,不帶任何香味


我先將精華點上眼肚位置,然後再利用手指點點點按摩
再利用手指輕輕按摩兩邊眼周及穴位
如果你手上會有按摩棒輕輕力碌一碌
都係有同樣既效果架
不過記得最重要係一定一定要輕輕力


由於我今次介紹就先試左質地,效果應該未咁快睇到
不過先給大家效果先給予看一下
所以先講下質地啦,質地水水所以搽上眼底都唔會係好痴淋淋既
推開都係清爽,即使使用後即時上妝都冇問題
因為唔會太滋潤,所以係上妝既同時唔會產生有擦膠碎
同埋平時搽既有點唔同,好岩夏天使用
因為夏天先唔想用痴淋淋既東西嗎

今次第一次體驗這個品牌,
時常聽說它是怎樣不錯也算是好用的
今次第一次體驗,亦算是不錯的,
不過初次效果感覺不錯的,購買點也不少的
有興趣的朋友要留意我以下既資料啦


如果對於我介紹既眼部精華有興趣的話
可以到以下地方購買,主要為網站
即使打風落大雨都唔洗擔心啦

銷售地點:Beaute Nation妝城/HKTV MALL/Zalora/各大美容院

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME











留言

熱門文章