【保養】讓精華加入沐浴乳內 ❤Bioré 美肌精華沐浴乳。★。

每天沖涼必備既產品,必定要數的一定是淋浴露吧
我家的使用量女以每大半個月就可以把一枝用光了
對於我家皮膚嬌嫩既大少黎講,
都唔係枝枝淋浴露岩佢心水

唔係沖完太乾又或者沖完成地好"線"
而市面實在太多種類去揀
有貴既有保濕既,又可以有美白
或者有香水般既香氣?
而我最想就係揀一枝沖涼涼又唔乾
同時可以令身體有一種清香感覺

最近看電視廣告得知Bioré 推出左全新既沐浴產品
把近年推出以沐浴美容為概念的美肌精華沐浴乳,
專門為年輕女性而設,產品的特點是高保濕、改善粗糙肌膚。
此外,沐浴乳當中還加入氨基酸沐浴精華,結合肌膚保養及沐浴於一瓶,
絕對是Bioré沐浴乳的高級版,而且全線由日本製造,
價格又唔算貴,作為師奶仔既我又點會錯過
首先想介紹既就係今個夏天由品牌Bioré
推出的限量產品─絢麗櫻香禮盒裝
售價:HK$87.3(優惠逹75折)

當中萃取大自然的櫻花香味,沐浴時享受芬郁的櫻花花香,
持久香氣讓用家在沐浴後繼續散發浪漫怡人氣質。
限量絢麗櫻香香味以禮盒裝出售,
精美的粉紅禮盒內已包括絢麗櫻香美肌精華沐浴乳跟一瓶補充裝,
兩大瓶可讓自己過一個充滿著櫻花香氣的夏天。
氨基酸是近年美肌屆人氣大推的成份之一,
加入氨基酸成份的藥妝產品包羅萬有。
在眾多的沐浴產品中,Bioré美肌精華沐浴乳可算是嶄新突破,
於一瓶沐浴乳同時包含美肌功效、及高保濕潔淨力。

隨著年齡增長,肌膚中的天然保濕因子逐漸流失,
令皮膚出現乾紋、粗糙情況。
要保持年輕水嫩肌,就要先補充肌膚中的氨基酸。
Bioré 美肌精華沐浴乳針對肌膚粗糙及乾紋問題,
加入氨基酸沐浴精華,比一般沐浴保濕成份(大部份都係甘油類)
高達兩倍鎖水力,配合日本淨肌鎖水技術(SPT),
每天沐浴同時美肌,有效減褪乾紋,
令肌膚重現水潤光滑,保持肌膚的最佳狀態,就是年輕水嫩肌。
當然未必每位都喜歡櫻花香,
而品牌除左限定版之外,亦都有呢一枝「皇室茉莉美肌精華沐浴乳」
亦係一個唔錯既選擇,同樣產品萃取大自然的茉莉花香味,
自然清香不刺鼻,沐浴後令用家散發高貴自信氣質。

每天我最享受就是沖涼既時光
因為可以最放鬆最唔洗諗野
最Enjoy 既時光因為可以唔洗照顧阿仔呀嗎
即使係限量的「絢麗櫻香禮盒裝」,
又或是「皇室茉莉美肌精華沐浴乳」
兩者都各有不同既香氣,真的令我愛不措手

的確呢一系列既沐浴滋潤度好高,
起碼我地每晚咁開冷氣,都唔會覺得身體乾爭爭
又唔需要再Keep 住搽Cream tim

美肌精華沐浴乳(絢麗櫻香)禮盒(
包括原裝480ml及補充裝340ml各一瓶)
售價:HK$87.3 (優惠逹75 折)
銷售點:萬寧、屈臣氏、莎莎、超級市場、
及各大個人護理用品連鎖店有售

美肌精華沐浴乳 (皇室茉莉)
售價: $69.9/480ml
銷售點:萬寧、屈臣氏、莎莎、超級市場
及各大個人護理用品連鎖店有售

有關品牌:
Official Website:http://www.kao.com/hk/biore/


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
FB 專頁: Angelbabyhome


留言

熱門文章