【保養】✧✦讓咀仔變得嫩滑又水潤❤Kiehl’s奶油修護晚安唇膜 ✧✦

近來看了一套內地大熱的劇集,
除了它的內容有點像之前TTB 的劇集
但是它家的不論妝容,衣服,場景嗎
真的令人目不暇給的,由其是那個皇后,
那個貴妃的唇妝嗎,真的令人很想模仿吧

而我每次化妝,最時常忘記化上唇妝
因為時常認為一會要吃東西/親吻小孩會對他有影響
所以唇妝也許不是容易看到我化了。

其實最大問題也要說,就是我唇紋較深,
唇色不好看,有一些好看的唇膏在我唇前
也變成一個不知明的唇妝了吧

曾經有化妝師跟我說過,要把唇妝化得好,
先要做好唇部既護理,既然打理得塊面,
又點解唔打理好埋個咀呢?

其實平常既我,咀唇暗淡的,乾紋蠻現的,
朋友們都說為何不搽上潤唇膏呢?
主要原因就是懶吧!

係當媽前,我也會有搽上潤唇產品的,
當中第一枝最令我回購再回購的潤唇產品就是
Kiehl’s家的 Lip Balm #1
由原味的,買到薄荷味的,有顏色的,真的令人愛不措手。

早前它家的檸檬奶油護唇膏系列再一次推出了一個新品  
Kiehl’s奶油修護晚安唇膜 
Buttermask for Lips 


原來唔講唔知,
原來我地既嘴唇肌膚比一般肌膚薄75% ,
皮脂腺亦比一般肌膚少,
天然保護屏障也較薄弱,令唇部更易呈現乾燥。
此外,唇部細胞更新快速,令唇部流失水分比一般肌膚快 3倍,
由於唇部保水能力有限,唇部更快變得乾涸

加上唇部肌膚所含的黑色素比皮膚少3倍,故更易受陽光侵害。
因此我地更加要特別作滋潤修護

今次呢一款既唇膜,配方蘊含椰子油 (Coconut Oil) 及
野生芒果油 (Wild Mango Butter),
椰子油 (Coconut Oil) 含豐富飽和脂肪酸,
能滋潤肌膚,可保濕和軟化唇部。
野生芒果油 (Wild Mango Butter)
 幫助軟化和修復乾燥、脫皮的唇部肌膚。


既然叫得係奶油修護晚安唇膜,
就主打大家係臨訓之前搽,當係一款唇部用既Sleeping Mask 吧
就係臨訓之前搽上呢個唇膜。

其實我本身既唇色可以話因為小時候成日啜手指
加上而家又少保養,唇色冇大家擁有既粉紅色
仲加上我又冇特別護理佢wor,
久而久知...大家也明白嗎?

今次我就用上呢個唇膜,質地係完全潤唇膏既質地
味道清香帶點甜味,又唔會過於淋痴痴,
唔怕會攪到個枕頭痴淋淋啦
只需要係拎厚少少既份量厚搽係咀唇位置
即時咀仔變得好水潤,即使唔係夜晚用
你急救時都可以用得架,即時水潤度係令你估唔到


本身係又乾又暗啞,又勁多唇紋wor,
但係搽左呢個唇膜之後,雖然唔講得係好粉嫩,
但係起碼搽唇膏都會自然好多呀。


平時大家都會對於肌膚有護理,但係我地咁著重面部既護理
但係我地又幾可護理個咀唇呢?
今次呢個唇膜令我更加開始著重個咀,
其實我地有搽眼霜,搽精華,
又唔差在搽個潤唇膜先
而家d唇膏愈出愈靚,唔好曬左d 唇膏佢
一於整靚個咀唇先啦


它家既潤唇系列的確係好好用既,
如果你都有用開Lip Balm #1
都應該知佢真係幾好用架,
不如一齊用埋奶油修護晚安唇膜 
試下係咪真係咁好用架先

對於今次既介紹有興趣都可以去
Kiehl’s全線共27間店,可以了解更多
仲更加可以試下個質地係唔係我講咁正呀嗎

Kiehl’s 香港區 Website: www.kiehls.com.hk Kiehl’s Since 1851 

Kiehl’s Weibo: https://www.weibo.com/KiehlsHK

店舖查詢: 香港銅鑼灣Fashion Walk 11A號舖 (電話:852-2328-9399) 
澳門銀河時尚匯 G042 (電話:853-2882-5351) 






留言

熱門文章