【生活】✧✦為鼻敏感遠離小朋友❤ 醫療級家用空氣淨化機PPP ✧✦

香港既空氣污染指數不嬲數一數二既高
之前既我,都覺得屋企唔洗要空氣清新機者
但係當有左小朋友之後,就覺得有些東西
可能真係需要購買的。

因為我跟先生係冇鼻敏感呢個問題,
對於Gogo成日突然間地流鼻水,或者突然的打咳次
就認定是傷風的問題,由BB時候就是時常帶他去睇醫生吧

直到有次忍不住轉看了睇中醫時,
醫生才告之小朋友有機會時常流鼻水
是因為鼻敏感的主因,要好好留意家中既環境

亦因為呢個問題,我同爸爸都覺得有需要買一部空氣淨化機,
除左希望改善GO少既鼻敏感,
同時也希望改善家人製造的"其他味道"

係早前認識左呢個PPP空氣淨化機
它家有三款不同範圍使用既空氣淨化器
而我自己想介紹既就係呢一款用家既
 Model 400

首先要說一下,打開箱後,會看到有一個主機的
當中會有說明書及一個小搖控的
在機面的Logo 其實真係好好,
即使你冇睇說明書也會明白,
最喜歡它家的小搖控,因為可以唔洗專登行過按呀嗎


講完個搖控之後,又點可以唔講部機架先
部機大約係4.8-5kgs 左右
係機背後係擺放左一個二合一納米過濾層
記得係使用前的,記得先拆開機背既版啦
再打開機身既二合一納米過濾層
拆走膠袋再攝番入機身,
而我睇說明書就係指黑色既棉質係向內
白色就向外,過濾棉就會係使用後會有不同既樣貌出現


咁當一接觸電源後,中間圓圈的位置未完全著燈
一開始就會先有綠色圈圈的情況,
其實係指空氣質量傳感器感覺到周圍既空氣
藍色-良好,綠色-中等,紅色-嚴重
其實我就多數會兩邊使用的,
係番工時候,就會把它擺入房間,
因為我地多數都係開左冷氣訓教,
其實我地開完冷氣都未必再專登開番窗

其實房間中仍有不少既塵蟎,
同埋有時小朋友病左D 病菌又番係暗房,
所以我就會每日番工時開定timer 開足2小時
其實只需5分鐘,,就可以將空氣污染物,
如PM2.5、甲醛,同致敏源等減至95%,
而喺淨化嘅同時仲可以殺滅埋
空氣中99.99%嘅細菌及病毒
咁就可以殺走D 菌啦係唔係?


而平時放左工之後,因為家人有燒香,
當同Gogo 番左屋企佢就好易會瘋狂地打咳次
亦因為呢個原因,我之前未有呢部空氣淨化機時
我都係開行風扇再加開門先吹散D 味
但係始終都需要D 時間,小朋友係呢D 時間又吸左幾多呢?

係用左PPP 之後我發覺,平時D 香味都起碼用10-15Mins 先散到
係PPP 下味道係5MINS 會散,即使係未燒完都冇覺眼
有時宗教既問題,加上我地廳位置一唔掃兩日地就會好多塵
你知小朋友有時玩玩下就叭曬地,
即使我乖乖地掃地/拖地都未必一定冇菌架嗎


另外真係要講一個幾好既貼心設計,
你知道小朋友對於新奇既東西會去玩
由其呢個東西又會出風的,更加吸引
但係係PPP 機,只係我地一早利用搖控去鎖好主機
然後小孩怎按,主機的制怎樣也不能有反應啦
不過小搖控真的很少,要好好擺放係一個常見到的地方唷!!

講左咁耐,大家應該最想留意係究竟係幾錢同邊度有得買架?
HKTV Mall 有售:http://bit.ly/2R33Qbx

想留意點樣使用,或者究竟係點樣架?
可以睇下PPP 片介紹啦
 http://bit.ly/PPP_ProductVideo 
 http://bit.ly/PPP_TVC

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章