【保養】V10 Plus 唔止一定係精華好 ❤仲有你估唔到既All in One。★。

我每朝起身都會幻想,
如果可以有一枝產品可以做到保濕又防曬係唔係幾好呢?
事實又邊可能咁完美呀,
不過你可以選擇唔搽/唔做,只係肌膚會殘會缺水
或者會提早衰老既肌膚,你都唔想啦?

不過我既幻想都可以成真啦喂,

最近我接觸到日本品牌V10 Plus
推出了三枝新產品,其中當一枝就真係
可以做到一枝可以做到保濕、彈強彈性、抗老保養、鎖水,
更可作為Make Up Base使用。
一瓶即可達成5種功效的便利全效凝膠。
究竟呢三枝新產品又係乜?快D睇埋落去啦
認識V10 Plus 唔洗講就一定係它家既十色精華啦
但係近來佢地推出左三枝新產品,
反而就唔係佢地既精華而係屬於面霜產品

咁首先一定要重點介紹呢枝【懶人必備】
V10 Plus All In One Gel
首先呢一枝係超百搭既產品,
因為佢係可以做到普通面霜/Base
我喜歡呢枝產品主要原因當然要講
因為不單可以做到保濕,加上仲可以做到抗衰老既效果

如果好似平時我咁,我有時朝早冇做到護膚
都會番到公司洗面搽野,呢枝對我真係好有用
加上佢係半透明既Gel庄,好水潤好易推開
真係搽完一陣都可以搽番防曬啦

不過如果你唔似我一樣咁懶,
每個細節都做得好足既又點可能少得佢地既早晚產品
分別就有早上用既V10 Plus 清爽保濕凝膠

咁呢枝啡色既清爽保濕凝膠 SPF 23 / PA++

這支具有防曬的功效,很適合日間使用。
而且蘊含高濃度的玻尿酸,補濕能力也很高,
對於日常外出工作,但靠防曬並不足夠,要有滋潤度的防曬,


才可以令到肌膚做到滋潤和防曬保護並重。
不怕肌膚缺水而產生細紋。


講完朝早既,又點可以唔講有夜晚架先 
所以夜晚就可以有晚間修護凝膠 50ml 
晚間可說是修護肌膚的重要時間,
要是肌膚水份不足的話,那麼肌膚的自我修護能力也會相對下降,
所以晚間也要為肌膚補補水,才能令到肌膚隨時隨地飽滿光澤。




我直接先介紹三款面霜既質地比大家望望
反而看到Day Cream 質地反而好似會冇輕易推開既
All in one Gel 就係超好推,
雖然佢開頭係半透明的,一推開就後超水的
難怪可以直接做Base 吧?
最後就係要說的當然就係晚間修護凝膠
反而質地更加比起日霜更易推,更水潤的


之前朝早勁之唔願起身,仔都未攪得掂出門口
仲點可以攪自己塊面做清潔?
所以番到公司即使去洗下面,搽下Cream 
所以要即使試下呢一枝既威力究竟係唔係真係咁爽?
的確佢係偷雞做野搽野之時係幾好既
起碼真係清爽快乾, 同埋可以好快地搽埋防曬
有時因為我之前都試過面霜未乾,然後唔記得左搽防曬
所以呢枝真心可以幫到我不少架


真心要講係三款產品,自己都好喜歡架
當然要講既一定要講All in one Gel 因為方便呀
你知做左阿媽真係可以好懶,完全唔理自己架啦
好彩我而家呢枝產品,最後早晚呢兩日,
我暫時將佢地擺住先,用埋手頭既產品就寵幸你地呀

如果想了解更多V10 Plus 既產品,
可以留意佢地官方網站及專頁



就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章