【生活】✿AQ Bio噴霧有冇用♬除臭消毒連皮膚敏感止痕都OK ✿

說起AQ Bio,如果你作為一位媽媽,
而亦有加入各大既媽媽谷既又就一定會認識AQ Bio
亦同時有好多人問AQ Bio有冇用?

但係其實係AQ Bio既Line 入面,
佢地有五款不同功效不同類型既噴霧,
殺菌除臭,甚至可以幫你KO皮膚敏感同止痕
由我而家為大家介紹一下先啦
第一款想介紹既就係
環境除味抗毒配方

近來身邊既朋友都開始入伙早前佢地抽到既居屋,
見到佢地新屋入伙,都特別登佢地高興呀!
不過新屋要裝修,就好大機會有甲醛同D新傢俱既怪味
記得岩岩結婚,買左個新衣櫃
奶奶都要求唔好即刻擺衫入去吹多2日先


不過唔想慢慢等佢吹散D 味道?
就可以考慮使用呢一枝既【環境除味】既除臭噴霧啦,
因為呢枝既特性就係針對環境毒素和較強異味,
仲可以分解甲醛90.2%

除左係新屋,新傢俱味之外,係日常家居中都可以用係除煙味,
除垃圾味,廁所味或者"清香"味。
家中也有吸煙人仕,但係亦只會在廁所中吸的,
所以我也會有空噴一下廁所,垃圾桶等等

不過即使家中有人唔食,但係始於亦有意外既,
就好似呢段時間每晚食飯時間就有陣陣既煙味傳上黎
真係好困擾,無神神食埋人地既二手煙/三手煙;
加上因為習俗關係,我地屋企每朝都會裝左2-3枝清香
其實對於Gogo 都係一件唔多舒服既事,
佢每朝早上都會因為"香味"引發瘋狂打噴次,
所以係我起身之前都會開大風扇吹散D味,
同時亦噴多2下除臭噴霧希望散走D味。


而第二枝介紹既,就專為女生而設的
肌膚抗菌修護配方

同樣當中既特性,主要含有濃縮植物膠原素,
活化細胞,平衡乾性PH值,抗菌99.99%
而同樣功能當中我最常用就係幫助皮膚敏感同止痕,
因為我就一轉天氣/一去郊區,
又或者落雨後皮膚就好易敏感
想止痕就要係呢個時候噴一噴止一止
另外對於去印淡斑, 痘痘, 平衡PH值,都好有幫助,
仲可以試下解決收細毛孔同汗味既問題

第三款要介紹既就係有呢一枝
【寵物滅菌除臭配方】

雖則我唔認同每隻寵物都會有味道,
但係有陣時係佢地既大小二便,
加埋佢地用品都會有機會帶出味道

就好似妹妹養了一隻小倉鼠,
它也有少許的味道,即使妹妹很努力為它更換木康
仍有一陣陣的動物味道在家存在,
所以就可以運用上這款除臭噴霧吧

最後要介紹既兩款產品就是我最常用既
幼兒抗菌防敏配方AQ多功能滅菌配方

首先要介紹既就係我一枝接觸AQ 既產品,
講緊就係幼兒抗菌防敏配方

由於佢既性質溫和,特別適合幼童幼嫩肌膚。

而呢枝"幼兒"亦可以做到殺菌、抗菌、抗濕疹、止痕、抗皮膚敏感、
防止交叉感染、修護細胞組織、防止皮膚流失水份
跟"多功能AQ Bio"其實差不多,只係因為會比較溫和
即使係BB 都可以安心使用


最後要介紹既就係我家中最多存貨既
AQ多功能滅菌配方

係之前既甲流,流感,不同類型既傳染病真係好令人擔心,
加上小朋友亦已經番緊學,班中咁多小朋友,
比人惹到既機率真係好高,
所以我就都會使用AQ Bio幫佢噴一噴手


當然少不了係佢地校服類,由其佢地番學鞋,
校服都仲可以每日替換,
但係番學鞋真係未必經常清洗架嗎
所以定期噴一噴AQ當係一個保護層都好呀嗎..


最後要介紹既亦係我覺得好好用既產品,
講緊就係納米殺菌抗敏機
之前朋友已經送左一部比我用,
因為佢知道gogo 有鼻敏感,叫我入少許AQ水入機度,
亦有效分解致敏原,深層修護敏感肌膚及鼻膜組織
所以間唔使我見到Gogo 既鼻敏感又多左時
我就拎部機出黎同佢係面前打圈放出噴霧令佢既鼻敏感有點舒緩


更多既詳細資料可到以下地方查詢
https://www.aqsanitizer.com/
https://www.facebook.com/AQbiosanitizer/



就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章