【保養】不要曬傷又曬黑 ❤ 愛上不一樣的Bioré Aqua Rich◕‿◕

轉眼四月份來到,但係太陽伯伯既威力絕不能看少。
加上四月份絕對是多姿多彩既活動月份,
因為假期較多,加上Go少的生日,
令我更加多時間出外去玩,
真的是跟陽光玩遊戲呀嗎...

不過同陽光玩遊戲係好,但係太長時間或者係..
太猛烈既陽光其實對於肌膚都唔係一件好事,
小孩子我自不然為他準備了天然的防曬產品,
而我自己反而就會準備一些清爽又唔笠既防曬
而係今個春天我就為自己準備了Bioré家兩款防曬產品
講緊就係可以用係面同身既防曬,

而講緊呢個系列仲要新推出架,
它就係Bioré Aqua Rich Line,
分別就有水凝長效保濕防曬乳同水凝清爽保濕防曬乳


首先要介紹呢一款水凝長效保濕防曬乳
今次呢個系到就獨創微米UV處方,細至微米空隙,
都完美防禦UV,零重感,令肌膚盡情呼吸﹗

而佢地既SPF50+高防曬系數及升級PA++++,

寬波段(Broad-Spectrum)阻隔UVA/UVB

當中既成份亦含透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,

高度保濕鎖水,令肌膚時刻水潤亮澤


加上今次呢個產品亦獨有水感凝體技術,
能將防曬成份鎖在水感凝體中,形成一層保水膜,
有效釋放大量水分子及減少因日曬造成的水份流失

而當中既GAP(Gel Agar Particle)水分子的革命性水漾質感,
長時間保持如水般透薄質地,使全身肌膚表面更柔滑,塑造水漾嫩肌

最重要係可以當係妝前底霜,可以粉底既修飾效果更持久貼服
加上無色素,可以有過敏性既測試,
最重要係防水防汗,真係熱辣辣出完汗d防曬都甩埋就冇意思啦



岩岩介紹個枝就係可以用係面上,
而用係身呢,我就主打想介紹呢一枝
水凝清爽保濕防曬乳

今次呢個系到就獨創微米UV處方,細至微米空隙,
都完美防禦UV,零重感,令肌膚盡情呼吸﹗
而佢地既SPF50+高防曬系數及升級PA++++,
而當中既成份含透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,
高度保濕鎖水,令肌膚時刻水潤亮澤
加上獨有水感凝體技術,能將防曬成份鎖在水感凝體中,
形成一層保水膜,有效釋放大量水分子及減少因日曬造成的水份流失


咁就分別比大家望下個質地係點先架先,
首先長效保濕防曬乳 (左面)
感覺像Gel庄,看似水水感重一點,
加上有淡淡既山谷百合香

然而水凝清爽保濕防曬乳就感覺比較水質地,
同時似番平時大家使用既防曬液質地,
同樣都有淡淡既山谷百合香


將兩款既防曬乳推開後,就可以明顯看到"長效"呢枝
感覺會帶光面一點,好似有一層水膜係度咁,
不過感覺完全唔笠,仲真係感覺係好水潤既

反而清爽呢一款推開後明顯冇水潤有一層水膜感覺,
仲要好好推,對於搽係身體上應該好岩,
清爽感最岩係夏日炎炎又熱又焗既天氣啦


講左咁多文字既說話,當然要搽番面上面睇下效果啦
開頭覺得"水潤"呢枝比較比較難推,
仲諗仲做妝前底霜?點做呀,推開都有D 難度囉

不過反而試係面個陣又好似冇試手咁唔好推,
或者範圍大左同埋會唔會係肌膚質地唔同?
同埋搽完之後等一陣就會好清爽
難怪它指可以當作底霜用啦


反觀呢枝"清爽" 既搽係肌膚同樣係清爽,
但係相對好似感覺會帶少許笠痴痴
但係都係好推既,當然我自己會"水潤"搽面,
主要係因為佢仲可以做埋底霜,咁我就唔洗搽多咁野啦


早前帶左小朋友去迪士尼慶生日,
都有帶埋呢枝孖寶去玩,
因為當日真係又曬又熱,
好彩我係做足預防措施,唔係我諗我已經曬傷左啦


如果睇完我既分享,又有興趣想購買?
只需要係各大既超市及個人護理店購買
對於產品有任何查詢,可以到以下專頁及官方網店查詢
https://www.facebook.com/BioreHongKong/

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
FB 專頁: Angelbabyhome
IG: Angelbabyhome



留言

熱門文章