【保養】✧✦想要HIFU 效果又怕痛 ❤跟我去試V Lift 無針埋線✧✦

時常說孩子一轉眼就長大了,
不知不覺轉眼真正當媽已經三年時光,
當媽後真的去美容院的時光少之有少...

再看看自己帶點鬆弛既臉容,再看看那張當年的婚照
就真的要跟自己說一下是時候保養一下啦。
最希望就是找回那個我比較自豪的V面吧

其實係早前我已經留意緊有冇咩療程可以幫助改善,
留意過有HIFU療程,雖然知道HIFU療程非常顯著,
但同時亦知道HIFU 係出名痛既,又令我好卻步啦

最近我就留意到有一款新興的療程,
聽說療程效果係同HIFU 差不多,最重要是無創的,
講緊就係V Lift無針埋線面部療程

坊間也有不少店鋪有做這個療程,
但係始於我都想搵一間令我做完安心既店鋪,
所以今次我就去左LightMAC

早前就給了自己一天既ME time時間,
去左位於尖沙咀既LightMAC既分店,
店鋪的確是很光猛及簡潔的,
說明左預約什麼服務之後,就會請你坐在沙發等待一下
然後就有姐姐幫忙請你替換你的鞋子換上拖鞋,
絕對有少許在家的感覺,仲有一杯果茶提供

第一次上去既時候,會有美容顧問會跟你了解你既皮膚,
知道你想改善d咩,然後再比更多既資料你了解有咩療程。
同時間都會填番張問卷,
主要都係睇番你最想改善咩問題。
今次我主要想做療程可以令成個臉頰提昇,
所以一開始揀選既V Lift 無針埋線面部療程都係適合既


進入房間後,美容顧問先替我洗面臉頰,
再等待今次既資深技師替我看看究竟應該全面進行
定係重點某個位置去進行V Lift無針埋線療程


講左咁多次V Lift無針埋線療程,
究竟乜係V Lift無針埋線療程?
 V Lift無針埋線療程結合全新改良的醫學級聚焦超聲波與
專利熱能分散累積治療TDTTM (Thermal Diffusion Treatment)
先以高度集中的超聲波準確聚焦至目標部位
表淺肌腱膜層SMAS (Superficial Muscular Aponeurotic System)並進行加熱,
形成熱凝點,收緊膠原;再配合TDTTM透過「筆形治療頭」輸出連綿不斷的能量,
將熱能分散,減輕痛楚及不適感,同時隨著發數增加,
皮膚底層能逐漸積聚更多熱能,
聚焦超聲波刺激肌膚直達3.0mm真皮層及4.5mm SMAS筋膜層促進膠原再生及重組,
令皮膚建構新的彈力纖維網,即時達到無創埋線拉皮效果及絕佳的膠原再生效果。

能量會於皮下造成隱形能量線,在SMAS筋膜層及真皮層之間建造網狀棚架,
加上「筆型治療頭」能靈活覆蓋輪廓起伏及細微部位,
帶來即時收緊提升面部輪廓效果。

V Lift無針埋線技術能針對肌膚膠原增生以及輪廓面頰提升,
而不傷害表層肌膚,屬無創、無復原期、毋須開刀、非入侵性的醫學美容治療。

今次我做V Lift無針埋線主要係打蘋果肌既位置,係下巴位置打到上去蘋果肌,
從而提昇輪廓,解決面部鬆弛及下垂同頸項鬆弛既問題

而打曬成面就可以解決埋眼部鬆弛及眼袋,
毛孔粗大及膚色暗啞同埋皺紋及虎紋
V Lift無針埋線療程主要針對既SMAS筋膜層就好似雞扒皮與肉之間既膠膜一樣,
呢個「筆形治療頭」既能量會於皮下造成隱形能量線
從而改善提昇面部輪廓
達到同HIFU療程一樣的V 面效果




而本身V Lift無針埋線配合嶄新嘅「筆型治療頭」,
靈活覆蓋輪廓起伏位置(e.g.下巴)同細微部位(e.g.鼻翼)
最重要可以即時收緊面部輪廓,加上佢差唔多去到無痛既感覺,
我感覺係下巴位置會有少許刺激感覺,但絕對不是痛
所以好適合想要做完HIFU療程的效果又怕痛的人
做完V Lift無針埋線後皮膚最多有少許紅,但係又唔腫,
即時化妝都冇問題既,不過當日我就冇再專登上妝啦

由於當日治療師都有同我講,我有大細面既問題
所以做完一邊面之後,大細面會更加明顯,
可以先望到我既左邊面明顯係成個線條貼左,
最重要係整個面型更加V啦,D肉唔會係鬆泡泡



療程大約做左半小時至45Mins左右,就可以有即時V面既效果
不過如果想打曬成面既話,就要另外加購,
而我今次打左3000發,就主要集中在面部下半部分
療程大約做左半小時至45Mins左右,就可以有即時V面既效果
不過如果想打曬成面既話,就要另外加購,
而我今次打左3000發,就主要集中在面部下半部分

也許真係年齡既增長,肌膚的確比較容易鬆弛
不過係唔痛無傷口下,可以一次性即時瘦面,
有時有比較重要場合就可以即時有效果tim
當然Keep 住做就可以Keep 得更耐時間啦
同埋做完真係要Keep 住做好補濕,唔係到時就真係V左面
但係肌底變得又乾又缺水咁就唔好啦...


如果大家都想試下既V Lift無針埋線療程既效果
就可以到LightMAC 查詢更多資料

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
FB 專頁: Angelbabyhome
IG: Angelbabyhome





留言

熱門文章