【保養】。★無懼沙灘游水下的陽光 ❤ Bioré Athlizm 極防水防曬系列 。★。

炎炎夏日,我想係未有小孩之前,
我應該大部份既日子都係留係商場/家裡,
陽光下既活動應該唔會出現係我身上,
不過有左小朋友後,陽光下活動真係多左好多。

或者咁講啦,可能會覺得平時番工都冇點陪小朋友,
所以一到Weekend 就好想帶佢周圍走啦~
就好似今年既暑假我更加帶佢去到游水,
但係游水亦係對於陽光係高危活動,
所以今年我開始玩水活動既時候,
我就使用Bioré 今年三月推出既
Athlizm 極防水系列
講緊既Bioré家既Athlizm 極防水系列
係今年既3月份先推出架咋,
而呢個系列入面有兩款既,分別就係
極防水防曬乳液及極防水防曬乳霜

今次呢個系列究竟有咩咁特別呀?
防曬之嗎,大把品牌都有推出架啦,
今次呢款既防曬係擁有最高等級のUV,
係赤熱高濕環境依然頑強防禦
可以做到極防水、突破持久耐汗、耐抺擦之最強等級


而當中呢兩款又有咩分別?係唔係就係乳霜同乳液咁簡單?
就不如我地一齊睇下究竟有咩唔同先
首先要介紹極防水防曬乳霜

首先要講佢呢個Tough Boost UV技術,
打造一層防曬網,頑強抵擋遇水、
流汗及抺擦之衝擊,耐久防禦UV

而當中呢一枝防曬亦係最高防曬系數,
足足有SPF50+長效隔離UVB,防止曬紅曬傷,
而當中也有PA++++對抗光老化,
預防UVA所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題

最重要係防水耐汗,你知道夏天一戶外活動就一定係大汗搭細汗,
所以呢枝防曬即使你玩幾耐既戶外活動
而呢枝防曬亦含有透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,
減少水份流失,保持肌膚水潤。



同樣係擁有最高等級のUV,赤熱高濕環境依然頑強防禦
跟乳霜都係以極防水、突破持久耐汗、耐抺擦之最強等級
加上當中既Tough Boost UV技術,打造一層防曬網,

頑強抵擋遇水、流汗及抺擦之衝擊,耐久防禦UV
最高防曬系數,SPF50+長效隔離UVB,
防止曬紅曬傷,PA++++對抗光老化,
預防UVA所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題


或者你問我咁究竟兩者又有咩分別呀?
所以就比大家望下究竟有點唔同先
係乳霜方面就似Gel狀,完全唔似搽曬防曬
我覺得可以做到妝前底霜,因為佢都好好推開既,
仲帶有陣陣既花清香tim

另外乳液就真係好似平時大家常用既防曬液,
好水潤好好推開,我上次去沙灘都係靠佢架咋
由其雙手雙腳就一定有好好地搽勻啦,
雖然都係有曬黑,但係因為我太懶啦,
上完水之後就冇補搽,所以冇特別曬傷已經覺得偷笑了


真心係度要提提大家有d位置真係我完全冇諗到會曬傷,
講緊既地方就係我頸背既位置,
就係上次既沙灘之旅,我諗住我著件Tee 都應該唔會點傷卦,
我已經搽曬冇Tee 遮蓋唔到既地方,,但係原來個領口位先最易出事
係當日我就係冇搽到膊頭既後頸位置,
番左屋企抖左一日之後就Feel 到膊頭又痕又痛,
係呢個時候我已經搽定曬Lotion 保濕,但係都Keep 住痛左幾日

所以當我有陣時著左d露膊衫或者露肩衫就一定乖乖地搽好呢個防曬,
因為我有陣時唔會下下拎住把傘番工出街
呢d位置特別容易會受傷,由其係陪玩去公園個陣
同埋去游水呀,大家真係要留意呀!!


Athlizm 極防水系列
♥ 碧柔極防水防曬乳霜 SPF50+ PA++++ (HK$152.9/ 70g)
♥ 碧柔極防水防曬乳液 SPF50+ PA++++ (HK$152.9/ 65ml)

參考資料: 
銷售點:各大個人護理用品零售連鎖店及超市
website:http://www.kao.com/hk/biore/  
facebook:https://www.facebook.com/BioreHongKong/

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章