【保養】✿唔想再比人叫你做"黃臉婆"♬給自己一個愛花的理由✿

我想大部份女生都喜歡收花,
但係如果以玫瑰花為主打既產品,
你估即使唔愛收花既你,又或者對花敏感既朋友
不如同我一齊試下來自希臘的品牌KORRES的皇牌產品
野玫瑰15%維他命C祛斑精華
對於Korres呢個品牌,大家會唔會對佢有所認識?
其實唔講唔知,原來Korres係希臘第一科研天然護膚品, 
至今已經23年歷史,多年獲獎無數,
世界30多個地方均有專門店,而今年終於登陸香港啦
而今次呢一枝既野玫瑰15%維他命C祛斑精華
仲要比我地率先試左個效果先


係呢枝紅卜卜既淡斑樽身入面,究竟有D咩?
除左有高逹15% 的維他命C,
以呢個維他命C亦係由含有由地中海野玫瑰提取出來
比起普通化學合成的維他命C更穩定和溫和

其實唔知大家知唔知,係市面上有一些美白去斑的產品為左令維他命C穩定,
都加入了唔少化學物質,變左相對較刺激,易造成敏感。
加上好多美白產品使用後都會感覺好乾,更會出現敏感痕癢添。

而呢枝半油半水狀的精華,質感非常之輕薄,
最重要又唔會笠痴痴,吸收度都好強,
最重要仲有陣陣既花香味

我自己汞出大約2-3下既份量,就可以搽曬成面啦
最重要係好快吸收,可能我真係太乾啦
由其實我呢排成日都Keep 住去曬
真心好有需要,雖然未知可唔可以白番
但係首先做左保護先呀嗎

使用左大約一星期,係唔係真係好明顯去黃?
我唔敢講實,但係可以帶有一點點顯白感
不過我覺得可以Keep 住用,
就可以做到去黃小幫手啦係咪?


想體驗咁神奇的美白去斑效果?
就不如跟我一齊試Korres 呢枝野玫瑰15%維他命C袪斑精華啦

Korres Asia
Korres 官方網站  https://www.korres.com

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章