【保養】✧✦洗面仲用緊洗面膏同奶❤MANUKA LANE 麥蘆卡蜂蜜潔臉霜✧✦

還記得我早前曾介紹過來自紐西蘭既MANUKA LANE嗎?
其實MANUKA LANE係剛剛由丸野國際株式會社引入到香港
早前我都介紹左當中既四款產品(舊文在此)
今次我就想再詳細D 介紹埋當中既其他產品。

係介紹產品之前就不如等我簡單講下MANUKA LANE係點黎先,
創辦人Paul Merton 在自己的「默頓農場」
專門種植僅在紐西蘭才有的麥盧卡花樹,
吸引蜜蜂採花粉生產出優質純天然的「麥盧卡蜂蜜」,
製成一系列的麥盧卡蜜護膚品。相較於其它蜂蜜,麥蘆卡蜂蜜特有低水分,
低pH值等特性,因此抗菌、抗氧化能力亦都特別強,
成為紐西蘭數一數二的護膚品牌

而當中佢地整個系列係有七款咁多,
麥蘆卡蜂蜜潤膚日霜 (Moisturising day cream)
麥蘆卡蜂蜜潤膚晚霜 (Rejuvenating night cream)
麥蘆卡蜂蜜提升緊緻臉霜 (Bee Venom Face Lift)
麥蘆卡蜂蜜潔臉霜 (Cleansing Face Balm)
蘆卡蜂蜜緊緻水潤眼霜 (Skin Firming Eye cream)
麥蘆卡蜂蜜淡斑去印精華 (Dark Spot Corrector)
麥蘆卡蜂蜜抗衰老保濕精華 (Anti Aging Face Serum)

平時大家都會好著重護膚用咩好既產品,
其實有冇諗過護膚既第一步--洗面
都係一件好重要既事呢?

係之前我都覺得洗面都係一個清潔產品都要咁講究?
不過諗諗下市面都係唔同功效唔同質地既洗面產品啦,
就好似今次介紹呢一款既
MANUKA LANE 麥蘆卡蜂蜜潔臉霜 
(Cleansing Face Balm)

係市面上洗面產品質地大多數都係洗面膏/奶既,
或者都會有油/水/粉類都有少數既,
不過反觀係Balm又真係比較少有,
反而Balm質地既就做潤唇膏,護手霜多d
之前我都係用過係Balm既卸妝產品
不過就會少許拿眼,唔知呢一個蜂蜜潔臉霜會唔會呢?

其實呢一款既蜂蜜潔臉霜是Manuka Lane(麥蘆卡)
最引以自豪的卸妝潔面產品
除左有卸妝同潔面功能,仲可以滋養疲憊的肌膚。

臉霜採用純摩洛哥摩洛哥堅果油,
甜杏仁油,荷荷巴油和月見草油精心配製而成,
其配方能自然清潔及卸除妝容,同時深層保濕,提供真正的抗衰老保護

我想大家或者我自己都覺得Blam 一定係又油又淋既產品,
不過我自己利用手指慢慢推出少少既Blam,
慢慢係肌膚推開,一推開後肌膚是帶點有油份既質感,
不過絕對唔會油笠笠既感覺wor


而係手按摩之後,亦可以再加少許水份令Blam 進行乳化
同時可以令當中既妝容溶掉,
不過乳化既Blam 唔會產生泡泡只會變成白色既水流走的


利用清水洗乾淨後,面部沒有一點點的油淋淋既感覺wor,
仲要感覺清洗完之後感覺帶一點美白效果,
蠻喜歡佢只需要輕士按摩後就可以潔淨肌膚外,
又可以卸妝同時溫和去角質,去除死皮細胞。


加上呢一罐蜂蜜潔臉霜仲會係皮膚表層深處
提供豐富的保濕精油和強效抗衰老抗氧化劑。
用後唔會乾爭爭,唔會繃緊。

純月見草油的香氣唔單止柔和,仲可以令皮膚變得更幼嫩健康
並大大舒緩濕疹和其他皮膚敏感患者的肌膚

潔面係護膚第一關,用上化學物質既過度的清潔會令皮膚表面的保護膜受損,令水份更快流失。
溫和而有效的潔面產品才可以令你皮膚穩定,保持水油平衡呀~

最重要係價錢又唔算貴wor,只用少少就可以推開成面囉,
一罐都有50g我諗都用到3-4個月囉
價錢都只係$200/50g一罐

麥蘆卡蜂蜜潔臉霜購買點

MANUKA LANE 其他產品資料介紹

丸野國際株式會社有限公司

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章