【酒店❤京都】超近京都五条站。夢館家對面★。地點超方便Vessel Hotel Kyoto★


今次呢一場旅程,其實我也跟先生說是我們的六周年慶祝,
也說是我今次的完夢之旅,
為了穿和服,本應我是考慮先落機再到大阪的酒店
中間再抽一日到京都酒店的,
可惜我今次揀大阪的酒店它不給我們把行李留一夜~
所以就唯有一下機就來到了這間Vessel Hotel Kyoto
DSC02623
這間酒店是在京都的五条站(3號出口)
但係我地又拎行李又BB車就去左6號出口兜左半個大圈,
一出閘口直行望到麥記既標記,
唔好過麥記既方向,轉灣一直行大約兩個馬路口
見到7-11 就會見到酒店囉!!


這酒店就是今次我們租借和服的店鋪對面,
所以第二天的我們一早去和服店就是很方便的,
而今次呢間酒店,除左對我而言係好方便之如,
仲有一個不錯的大浴池,很可惜就是只住一晚,
當天我們的入住樓層既九樓,總樓層就是好似十二樓


酒店的走廊也蠻光猛的唷,真心很想再住多幾晚,
當時真係蠢左,做乜唔一開始就book 多兩晚呢?


今次我就係book 左雙人床款,房間跟平常日本的酒店房,
雖然張床只係得一張但係都夠大,但係訓到我地一家三口既,
仲可以擺到行李同BB 車


不過之前我見到其他Blogger 分享可以係衣架下,
擺放到兩個Gip 但係我地兩個30"Gip 就擺到一個就擺放唔到兩個


呢張雙人床訓兩個大人都有鬆動位既,
而家多左Gogo 其實都OK 既,
不過訓多兩三晚應該我地更加更攰吧...


由於我地真係太夜先到酒店,上左房無耐之後,
我就即刻換左酒店提供既衫同拖鞋落去二樓既浴室
不過係落去浴室之前記得係大堂Lift 口拎一些洗面用品唷。

但係真心既,盡量拎取自己需要既,真的沒太貪心唷!
我見酒店當日好多好多既日本人一齊去浸浴唷,
首先你要唔介意係陌生人面前沖涼同一齊浸浴的話
(說真的剛剛到的時候真的有點眼不知放那...)
仲要係其他人面前沖涼真心有的怕羞呢..


最後浴室關門時間好似是半夜一時,
女性的浴室有密碼(每次進入時數字及英文字也不同位置唷)
密碼每日都有更新的。

而酒店也有Wellcome Dink 可以享用,
享用時間為下午一時至晚上十時(好像)

而浴室內也有小朋友專用既用品可以使用,
不過可唔可以拎走就真係要問問當日既櫃台同事
但係我地入住當日的櫃台人仕好像都不太懂英語的

如果你也想到京都自由行的話,可以考慮一下這間酒店唷!
如果你是想到夢館的話,絕對要考慮我這家的酒店唷!

瓦速酒店-京都五條卡姆帕拿 
(Vessel Hotel Campana Kyoto Gojo)

498 Shimomanjuji-cho,Gojo Sagaru, 
Higashinotoin-dori,Shimogyo-ku,河原町,京都,日本,600-8180

地鐵条站三號出口,往7-11 行旁就到啦


捉住楓葉🍁銀杏🍂既尾巴2019

京都酒店推介~Vessel Hotel

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com



小魔怪。私家竇

留言

熱門文章