【京都❤和服體驗】 再一次來到夢館五条分店 ♬我們仨的和服推介 ✿

今次既旅程,我最期待就係穿和服,

真心的,在出發我每天下午就瘋狂地Check 日本的氣象廳
就是想早一點預測這一天的天氣是如何?
之前的天氣會怎樣呢? 
因為我本身係預算仲有機會有些少紅葉,
所以除左好怕凍之外,最怕落雨...
幸好當天天氣尚算還好,只是多雲,
早兩日有大雨,如果真的是當天下雨,我想我沒心情再拍照了

京都想穿和服體驗的有很多家,單單在清水寺附近都有好家的,
但係我揀選了是我去過的"夢館" 
夢館家的體驗分店有兩所,一為五条總店
一所是御池別邸
官方網站

而因為我們就選了五条總店,也是在五条地鐵3號出口,
(如果你有看到我之前的分享,是跟Vessel Hotel 一樣出口的)
由於我們也Book 了外拍,所以就可以早少少去揀和服,
所以亦可以多少少時間比我影相同大家分享一下

今次我們的和服套裝是最普通的款式,
單人計算是2800Yen+稅;情侶計算(1男1女)5500Yen+稅
小孩和服(85cm或以上)正價3500Yen
預早預約為2800Yen

女的普通和服包
1.內襯領子 ​2.和服 3.腰帶
4.草履鞋+二趾襪 5.​和服小包

男的和服包括
 ​1.和服 2.腰帶
3.草履鞋+二趾襪 4.​和服小包

小孩的包括有
孩童慢步方案和服+腰帶+鞋+著裝

在門口進入夢館時,需要自己的鞋子放入袋
然後就開始揀選我們的和服囉
第一站當然是媽媽的和服吧,女生的花款多嗎..

正常的女生大部份都是可以選Free Size的,
但是媽我的臀圍實在太強了,
在穿衣姨姨摸了兩摸後,就說我只可以揀LW 的部份

今次我既目標只係想要紅色/粉紅色系既和服,
所以今次我揀選了色系,直接跟姨姨說一下,
很快我就揀選到我今次的和服囉

亦可能因為LW Size 款式不多,所以揀選得蠻快的
但係唔好以為LW 的Size 的款式唔多,
其實都好好揀架,不過都係個句,可能我地早去呀,
如果好似我對上一次去,成十一點先到真係無乜款可以揀啦


其實本身我自己都有心郁郁要著左手邊橙色花花既款式,
不過心目中既希望紅色/粉紅色的
最後我放棄了這個橙色的花花囉


然後到爸爸的款式囉,男仕的款式就是看高度而揀款式的
爸爸他可以揀選只有時LL的,
就是只有一少部份,難道大家也知道男仕就是陪女仕的(在偷笑)

男仕部份既和服都會以比較深色的色系以供選擇,
當然未必有女仕咁鮮色的選擇,
對於爸爸而言沒所謂啦,只是是好看就好了
所以今次他選擇了是藍色主題的
(最近在打這Blog 時,爸爸先講原來當時他既高度選擇不算多)
可能係想要紅色既,婆婆又(打咩)唔可以,所以男仕選擇唔多呀


好啦,介紹完我地兩個既,當然都係到小朋友選擇啦
小朋友既女生顏色都係同女仕係一樣
比較鮮艷比較Colorful,相比小男生都係同男仕既一樣
比較上顏色都係藍色/黑色/淺藍~
Gogo 既選擇都係由爸爸決定了,都未看清就已經決定好了
 決定好就跟了爸爸走囉
幸好Gogo 穿出來的都蠻帥唷


最後就會有職員問一下會否加錢購買一些花領/腰繩等等,
同埋女生用既頭飾等等..
沒記錯的話腰繩係220 Yen+稅
花領 500Yen+稅
頭飾就以1000 Yen起跳+稅
(強力建議自己帶去啦,我第一次去個陣時係店買,
完全唔係好岩心水仲唔平)


講完左和服系列啦,就開始準備著衫方面,
因為當時我自己一個人,所以就未必影到相
加上又有其他外人在,我都不方便囉

咁就講下有關髮式方面同埋化妝既問題
咁髮式方面,長或短髮都會有選擇的
詳情不Cap 圖了,有興趣的可以看一下以下既Link 

由於我真係對呢D 有選擇困難就交比個髮型師啦,
因為我當下既髮型師就幫我揀左呢個係長髮既
③古典風味的編髮

價錢原價係 2,500 円 →事前預約 1,500円(未稅)
 (不包任何既頭飾及化妝)
化妝沒記錯是另外3000(未稅)

因為我自己化妝的,如果係唔係當日化妝,
記得化完妝先好去set 頭啦~

最後穿好和服,連埋二趾襪,
就可以揀埋小手袋,同鞋就可以出發囉

注意: 女生的話係冬天可以穿上hitech
可以穿上legging 打底,千祁唔好著絲襪,
因為你要除左佢架啦,好似我當時12月真係好凍..
唔好駁呀,女仔都可以咁樣打底。

男仕的話,強力建議要穿上白色/淺色的hitech
同埋最好係大圓領唔好高領既,因為當刻爸爸穿上一件黑色的
但係領比較高的,當刻比換衫婆婆要求除左
攪到佢凍到震呀,所以男仕要留意
最後可以加錢買一條打底褲220円+稅

而小朋友反而穿上高領的hitech亦冇要求除左
唔係真係凍親小朋友就煩啦。

暫時講到呢度,下一篇再介紹外拍介紹


捉住楓葉🍁銀杏🍂既尾巴2019

京都和服體驗店-夢館

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇







留言

熱門文章