【 食❤旺角】女生們打卡點推介 ◕‿◕超好吃的疏乎厘.。♥゚

好耐冇約呢個朋友再出黎見面,
所以今次我就決定揀左個中心點,
又可以比我地港女之間打卡既Cafe 聚會一下。

平時我地都有一堆既Cafe 擺左係口袋入面,
呢間亦係我心水之一,
睇下究竟有咩咁吸引啦

首先要介紹既就係呢度既
#慢煮牛肉闊條麵 $98


闊條麵本身我都好鐘意食,但係唔係間間餐廳都有做;
而佢地既牛肉真係keep 住好嫩,就好似平時吃燉肉既感覺,
最重要係份量唔係少,當正餐的話都應該ok 的!!

我們也分別點了兩款的咖啡,
包括有Tiramisu Coffee 及Godiva Chocolate Wine Coffee 

先說一下Tiramisu Coffee $52
(提拉米蘇咖啡)

顧名思義就係將Tiramisu 擺進咖啡內,
這杯咖啡是底層的地方是純咖啡,
而在杯面的位置就是一層層的Tiramisu 

我自己個人覺得可以有兩款的飲法,
一就是先來甜甜的吃光光Tiramisu ,再飲咖啡
或者可以直接把Tiramisu 連同咖啡一同攪勻,味道會最好的!!

另外一款是朋友的Godiva Chocolate Wine Coffee 
Govia 朱古力酒咖啡 $58

我們都認為這杯咖啡很棒的,因為它的確是有酒的成份
但酒精不算太重,然而咖啡連同朱古力酒又出奇的好飲
但是真的不能給小孩子飲到的唷!!!
但是我們女生打卡是必備的(笑)

然後我們也點了兩款甜點,分別有
焦糖蘋果吐司 $88 及
經典英式伯爵茶疏乎厘 $158

先來說一下焦糖蘋果吐司
吐司配合了粒粒蘋果果醬,連同烘脆了的吐司,
配合了雪糕,一甜一咸的配搭很夾之如
本身佢蘋果醬內有不少的蘋果肉粒,所以每一啖也很有咬口的



然後當然要說這家的皇牌疏乎厘吧!!
我們點了這個
#經典英式伯爵茶疏乎厘 $158 

平時食疏乎厘就是感覺看吃空氣的嗎,
但係今次呢家的疏乎厘是不一樣的,
首先疏乎厘本身是厚身,空氣感不多,
所以吃了兩件後已經有飽肚感
同時我們都吃了前面的東西,所以飽肚感更加強大吧

伯爵茶醬茶味唔算濃,但係夾埋疏乎厘很不一樣的
而焦糖蕨餅係估唔到既配角,仲有貝殼蛋糕,仲有雪糕
記得一上枱記得要吃啦~


呢個優惠真係要講一下,好開心架!!
係PHI 旺角分店到7月20日,只要惠顧滿$300以上及follow IG
就可以得到一張優惠卷去旁的地方影一張韓式自拍照架啦


我地食完都影左啦,朋友仲好多謝我揀呢度同佢見面,
朋友未必可以成日見,但係真正既友誼係幾耐唔見都可以好多傾架



是日分享:

PHI Coffee & Pancake
彌敦道639號雅蘭中心2樓207號舖



留言

熱門文章