清明節?

清明節係一個比後人去拜祭先人既日子,,,,,,本應今日我會上去拜山架,,,,

可惜,,,我大伯過唔到清明,,係4月3日下午5時左右過世,,,,,

因為要等埋佢火葬所以要住一晚,,,,亦由於我地3姊妹星期6都要番工番學

最後都係得Dad 同Mum上左去,,,,睇得出Dad 好唔開心,,,始終係自己親人卦,,,,

清明節我既節目就係Cuting Hair & Shopping

首先點幾去左剪頭髮,,,,我已經比阿頭話左幾次,,,,叫我好剪架啦

好啦,,,,諗住點3落去剪,,,2點點都剪完啦嗎

點知我點3坐到點5都冇人理我,,,,冇人幫我洗頭冇人問我做d 咩

跟住有個女仔入黎即刻可以去洗頭,,,,

我即刻發火咩事呀,,,,人地岩岩入黎就可以即刻去洗

係唔係唔係唔係熟客仔就冇咁好架,,,,,

唔洗咁過份呀!!!!之後佢地仲要扯貓尾囉,,,,,,

"阿xx,我叫左你幾次幫呢位小姐洗頭架啦"

唔好玩啦,,,我坐咁耐冇見到佢想過去我度想幫我喎

真係火起哂,,,,,好在個頭都剪得唔錯,,,,但係唔洗比我再剪第二次,,,,,

最後我成2點半先落到去同大肥食飯呀!!!!!

食完飯,,,,,我就叫左細細妹落黎陪我去行街,,,

順便去左過數,,,,原來上網買野都幾好

好多衫揀,,,雖然可能你會size 唔岩,,,或者與實物有d 唔相符

我今次total 買左3件衫,1個袋.....

希望唔會寄失啦.....袋就聽日拎....都抵買59蚊個

攪攪下咁就一日.....陪埋阿妹睇愛鬥就完左清明既假期啦,,,,,

華仔演唱會終終終終終於出左碟啦,,,,,望到頸都長呀!!!

希望聽日仲有得買啦,,,,,,華仔等我呀!!!!



留言

張貼留言

熱門文章