當我......

唔知大家有冇試過,,,,,,


你一個識得既人或者你既一個朋友同左你一個舊情人一齊左;你會有咩感覺?


而我今次就係一個舊同學但係都OK熟有計傾既女仔,,,同我既初戀一齊既故事,,,


其實呢個故事都發左好耐好耐好耐,,,,,,佢地係06月既12月已經一齊左,,,然而我都係最後一個先知道,,,係07年既一月中,,,,突然女仔就同我講原來佢同左我的初戀一齊,,,,


聽到後有點唔開心,,,雖然我個刻已經唔愛呢個男仔,,,,但係比一個自己識既人同一個同我曾經有感情既男仔一齊,,,個種妒忌心個陣好強烈.....加上那一年的12月他還說會等我回到他的身邊,,,,,,,,那一刻只覺得我好恨這對男女,,,,,,


後來我已經絕少去搵呢個同學.....因為我怕我會很大的妒忌心


曾經有人同我講過,,,,,獅子女既佔有欲係比任何星座既女仔更重,,,即使個樣野係我唔要,,,我亦唔想比其他人得到屬於我既野,,,當諗番轉頭又真係幾岩,,,,本應佢同第2個我唔識既女仔,,,我諗我既妒忌心唔會咁重.....


從而好多識我又識佢地既朋友/同學......當知道我知佢地一齊之後既事,,,,


都會同我講,,,,XX真係唔岩,,明知SS 係你舊男友都要咁做,,,,比我都唔會咁揚啦,,,但係SS 品味又會差左咁多既,,,,,冇錯,,,,突然聽到好多朋友同我講點解SS D 品味會差左咁多既,,,,,我就好嬲好嬲,,,,,真係唔想比人知道我曾經係SS 既舊女友,,,,


直至有日姊妹同我講,SS 去左我一間成日食既日本餐廳度做,,,真係救命啦今次,,,咁我仲去唔去食野好,,,,但係我又覺得冇必要為左一個唔會再溝通既人而唔去食野唧


直至到琴日,,,,我因為想買一件晚裝從而要上去XX 度試,,,,


咩叫明明以前係曾經係好好感情,今天變成陌路人....


好尷尬呀真係,,,,,明明知道佢哂到根本冇可能再訓落去,,,,都要係扮訓,,,


而XX 就係我面前想話我知SS 對佢又幾好,,,又送Gucci又肯比錢佢用,,,,'


然而以前我係得唔到既野,,,佢全部得到,,,


對我言而,,,,呢d 已經唔係我恨有既野,,,


或者今次對我係一個考驗.....


我將琴日既所有野同左大肥講,,,,大肥都話佢分明想你知道ss 有幾錫佢,,,


但係我冇羨慕佢,,,,因為我可以得到既,,,,我可以比佢更多,,,,,


 


留言

張貼留言

熱門文章