我唔係咁好蝦....

以下內容只供本人發洩一下,,,唔洗擔心我有事

即係我覺得作為一個朋友,,,我可以幫到你既,,,我一定幫...

你失戀既,,,我只可以安慰你囉,,,

你冇錢既,,,我都盡可能借比你啦,,,,

我都預左你唔還比我,,,,雖然大拿拿成千銀,,,

但係大肥話你真係當呢個日係朋友既,,,,你就借

但係你1定要預左佢唔還,,,,,

我知道你D 錢洗哂但係番工都要錢,,,

但係我覺得你唔洗借完一千又一千,,,

我唔係銀行呀!!!我認為自己冇需要不斷借錢比你

當你第二次再問我既時候,,,,我己經同你講我冇錢架啦

隔左二星期你又再問我借,,,,唔好玩啦老闆

你當我咩呀!?提款機呀!!!!

你有錢同條女去街,,,,有錢買電髮水,,,,有錢成日去華富,,,

有錢成日去條女屋企,,,,,你都有錢買套啦下嗎

下下二千,,,我份糧比埋你囉,,,,

借比你係人情,,,唔借比你係道理

你仲要我幫你問人借,,,,我問邊個借?

問大肥借呀?大肥知道呀都唔會借比你啦,,,一而再再二而三咁借法

叫我幫你問人借,,,,即係以我名義幫你借錢,,,,

你唔還比我點還番比人呀!?D 數咪又係我幫你食左....

你又要唔想比條女知你問人借錢,,,,,好心你呀!就唔好係條女面前扮有錢

明知條女個心都唔係你度,,,你就唔理死都要搵番條女

我睇你幾時死,,,,你失戀唔好搵我,,,

我今次好絕咁答你,,,,幫唔到你,,,

你下次失戀,,,我只會答你......抵你死

我唔係以前既Angel,,,,我唔識再對你心軟,,,,,

突然覺得識到你唔係一件好事.......

做你好朋友真係好辛苦!!!!!

留言

張貼留言

熱門文章