最近.....

好耐冇見我嗎?好多人係完完全全見唔到我online

由於我而家唔係番工就睇拍賣d 野....個人已經攰就黎散....

由於Follow 我同另一個"好同事"既人調左去倣加價信....

我知加價信就好驚......止次為左整加價紙既信....足足一星期要9點幾番到屋企...

由於Follow 我地既人要抽起佢本身既工作比我地2個自己做

而我既"好同事"就將好多好多佢要做而比哂我做....佢自己又唔知係度做咩

仲要命令式...喂...我同你同一級架咋....

工作上唔開心.....屋企上都有唔開心.....不過屋企事就唔講啦....

朋友上原來係我冇上網期間......有件大事件唔開心....

因為公司比Black 左我地唔比上網

雖然老闆話冇所謂....但係唔好成日玩....

最後咪又係話我地成日玩....哂氣

唉.......我都成星期冇見過大肥囉....

最開心都係拍賣到自己想要既野又幾平xdd

留言

  1. 做人最緊要開心呀~~~唔好亂諗野啦~~ 不過你上網bid野都ok啵~d貨都唔差...哈哈!!!
    [版主回覆04/20/2008 22:32:00]我等左3個字個個人先到呀.....真係唔差架啵

    回覆刪除
  2. 原來你真係多野做,唔怪得知成日唔見你喇!
    做還做呀!小心身體添呀
    [版主回覆04/22/2008 13:36:00]係呀!!!真係好鬼忙.....>.<

    回覆刪除
  3. 你都好忙碌喎!小心身體

    回覆刪除
  4. 我老闆都係咁話我 ! 但係又唔可以唔俾我上網 ! 因為有好多嘢, 唔上網我係做唔到呀~! 所以又係死死地氣咁, 無得鬧我 ! @v@

    回覆刪除
  5. 世事豈能盡如人意,凡事但求問心無愧...
    不快事,就隨風而去吧,珍惜快樂的時刻...

    回覆刪除
  6. 星期日大家盡情呻啦~~

    回覆刪除
  7. 唉,你個樣都係人善被人欺果隻,硬淨d啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章