敗家之作 - 秋冬最♥KOSE雪肌精♥納米保濕精華

十月踏入秋天的日子,之前細細個就覺得查番d
cream
就冇事,但係當離開二十歲既時候就真係睇得出,原來我已經唔係十八廿二啦,當秋風一起,我眼角已經開始feel到乾到好痛,上年我用左Neutrgena水活保濕精華,用左第2枝開始覺得唔夠啦,之後就用左媽
媽既精華過左上年既冬天啦~
當天既時間我又轉左另1隻既保濕精華~~但係用用下就敏感啦....之後就一路都冇用精華呢樣啦


近來上網睇見網友們都話雪肌精呢條link好好用,好多人都用左十年八年,我既好友亦都有用呢個牌子既產品,原本我係對一款韓國既產品有興趣,但我打算去買當天,那地方沒有那個分店,最後媽媽說試試這牌子吧,因為它有"醫藥品外品"呢個logo=口=


我點都要介紹呢枝野有咩咁好先得架嗎?


  • 有效成份米發酵萃取液No.11促進以神經醯為首的細胞脂質的產生,有效改善皮膚保水能力的藥用保濕液。
  • 不單是「補濕」而是「提升肌膚保水能力」,令肌膚從內到外充滿水份。
  • 如水般輕柔的質感,能滲入角質深處,調理乾燥、肌理紊亂的肌膚。
  • 於乾燥肌膚更為見效,鎖緊水份,締造水漾嫩滑的肌膚。



將白米蒸發後,以獨創的製煉方法抽取精華,
同時配合酵母及乳酸菌作長時間發酵,製造卓悅的米發酵萃取液。


嚴選對肌膚有良好效果的米發酵萃取液,製成米發酵萃取液No.11。
從發酵到完成,整個過程需時90日才能完成。米發酵萃取液中,
蘊含數十種氨基酸、縮氨酸及糖分等,成為首個被日本厚生省認可為可提高保水能力的成份。


「保水能力」及「水容量」常被混為一談,可是兩者是有明顯的分別。
水容量:儲存於角質層的水份值(短暫的)
保水能力:於角質層內保持水份的能力(持續的)
「保水能力」愈高,容易受影響的皮膚「水容量」也得以提升,締造難以受外在刺激、紫外線及乾燥等影響的肌膚。

保持皮膚水分最重要的成份是神經醯。神經醯藏在皮膚最外層的角質層,
是排列於角質細胞之間的細胞間脂質構成成份。神經醯愈多,保水能力愈好。


去左專櫃試左個測試,就係左面查左精華,右手冇查,當個ba滴左個爽膚水,當左手就好似有指南針1樣自動渡航咁,四圍游走,而右手就停止冇郁動wor....但係當事我係完全冇郁過任何手既...


 
之後我再叫個ba 可唔可以試上我塊面度,因為我怕敏感呀,當查左上面之後我係feel 到個感覺係唔同d ,所以都唔想再揀啦,最後就決定試一試呢間多人介紹既牌子啦,試一下納米技術係咪真係咁完美啦真係...



由於我今次買既100ml ($590),其實佢有1枝比較細的size 是50ml($390),但是媽媽說想要一田的禮物,強迫我買了大枝裝....一田的優惠送的1枝泡泡洗面,乳液.2對eye mask ,另外是我跟ba 拎的爽膚水,另外join了會員送的紙mask...



質地上,精華是比較水的液體,吸收效率實在太快,我想20秒已經吸收了...
那個ba 教我的做法是,每天早晚洗面後,就查左精華,再查左爽膚水及乳液
我個人用了一星期多些,媽媽說我明顯有點改善,面上的油份減少了,另外感覺面的水份是多了,但係我有朋友是用過它,但係她就認為它是吸收得太快,可能到下午就已經feel 到乾了,我亦問過ba 為何這樣啦?她說你化妝到下午都會溶啦~你都要補妝啦係咪?如果你真係會易feel到好快乾的話,就在下午的時間補補吧
我本身係office 番工,每天都在冷氣地方工作,暫時沒有特別感覺在下午有乾的感覺,現在待我看看踏入真正的冬天,這樣精華還頂得順就知它是龍是虫啦!




留言

熱門文章