我的第一次♥Samsung x She.com のIt's Time To Tab!!

Samsung Galaxy Tab 系列對我而言,一點也不陌生,因為我也是Samsung Galaxy SII 既用家嗎,在剛出來工作的時候,曾認為Samsung機是很壞的手機之一,是我不會考慮購買的。但是隨著時間既過去,科技既發達到此時此刻,現在不但是Apple 既世代,還是Samsung的世代!!!現在於街上,我想你看看在巴士地鐵或在其他地方,每個人手上也拿著一部智能手機,最常見的也就是IPHONE 或者Samsung Galaxy 系列,Samsung進步的確令我另眼相看呢.....
於月初我有幸參與Samsung x She.com のIt's Time To Tab活動,對的Samsung Galaxy Tab我簡直又愛又恨,因為我好想擁有一部平板電腦,但是我又好想有一部可以打字的手提電腦,你說嗎?女人真夠麻煩


由於當天剛有病在身,食藥食到個人都暈陀陀,幸好當天沒有嚇壞人呢,最終我也是遲到了...幸好還沒開始活動,謝謝帶我去BLOGER 為我準備了食物

吃了點食物,活動就開始了,首先由靚靚的She.com 職員為我們講解今次的活動既詳細,而最開心既就係是此活動係可以得到一部白色Samsung Galaxy Tab10.1 









首先由Samsung 既職員講番Samsung Galaxy Tab 既資料啦,今次新推出既Samsung Galaxy Tab 是沒有得打電話架,但係佢就比之前既7.7 係更薄更輕,當然畫面質素就更加好啦,又支援了Flash 系統....etc...
當時食左藥...暈陀陀所以冇咩點影相,所以新機既功能~改變我都唔太記得xdd





大概講解完部新機之後,就開始我地當天既遊戲,當天需要有十個任務要做,係半小時內必須要完成,當然最快做到既得獎者係可以拎到最新既Samsung Galaxy Tab 10.1
,禮物實在太吸引啦>w< 當工作人員派發左Samsung Galaxy Tab之後,我諗在場人仕都沒有太多人有留心聽工作人員解釋呢十個任務要點.....當然我都係唔聽書個位啦
任務包括是在必須要兩位blogger在面書打卡,like she.com同samsung 既網頁啦,要用Samsung Galaxy Tab拍照.加寫字,用Samsung Galaxy Tab 錄片講呢部機既5大好處....etc....

我是否像個8痴一樣嗎?但是我認為真的好好笑,因我從來沒有接觸亦沒打算玩的小遊戲,
我的怒其實也不像怒呢=口=哭就最好笑...xdd

說真的,這10個任務真的夠難,又煩又複雜~~不過為了Samsung Galaxy Tab ,我想沒有人認為是難的xdd
雖然最後得獎不是我們這一組....但係也替得獎者開心的,因他/她們真在是實至名歸的~恭喜哂唷
得獎者還著上Samsung的波衫真的應配合當天的活動呢



當活動完結之後,藥力也散了很多...我終於有些精神去影影令我心思思的Samsung Galaxy Tab!!!!!



還有最新出的Samsung GalaxySII 白色啦xdd,不過我最愛依然是我的黑色SII,配合我這個野蠻妹的角色
最後也跟幫我們很多的工作人員合照吧,
當活動完結之後,藥力也散了很多...我終於有些精神去影影令我心思思的



看回照片才知道自己真夠八痴=口=原來我是照住相機既app 找工作人員合照.....真的病傻了.....


後記:
第一次參加是次event 真夠快樂呢,見到不同的blogger,真的好似年少時玩論壇時,出席的聚會一樣,希望我也能再次參加其他的event 活動啦>w<
除此之外我認為呢個
Samsung Galaxy Tab 8.1/10.1雖是我心水之選,但在玩遊戲就因它的敏感度太高的關係導致我們哂了很多時間去控制它,我想如果有改善呢個問題我真的會去購買的(剛看到1個網站說現在只賣$1999)蠻吸引唷....
活動中亦曾出現不愉快事件,當中令到工作人員很自責呢,其實大家有否想過,呢個只係一個新品發佈/介紹,禮物只是特別給在場人仕,不太需要為一份禮物而激氣吧?最後我也要多謝Samsung x She.com 送出的小禮物,由於禮物我病到暈暈下,落車時,遺留在巴士上....找也找不回了...
怎樣也好,這真是一個很好玩的event~謝謝收看呢!!!

留言

  1. Baby,你真係瘦咗好多~
    同埋影相好精神呀!!
    [版主回覆10/25/2011 13:43:05]廋左dd 咋...我仲係肥妹仔呢=口=
    我仲要努力~~不過而家又懶番>.<
    我個日病到暈陀陀~你都唔知xdd 仲話好精神xdd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章