敗家之作 - 初試♥Sofina ♥防哂II

日日都會聽到紫外線有幾高,但係對我黎講....沒意思
我之前只會理會今天幾多度,落唔落雨既天氣問題,從前唔會理有咩紫外線...
直至今年....我發現我不可不理....
可解?之前係夏天我好積極咁去做運動,又游夜水又跑步,開始發覺皮膚同頭髮都傷左好多
最大問題仲要黑左勁多呀.....有個做開台灣化妝同護膚品既小鋪朋友,佢同我講,唔好以為只有日頭先哂傷,其實夜晚既月光比起日頭既紫外線梗加高呀,當時....我只係聽完就算....什麼紫外線,我又冇生什麼斑
常常自己仲係細.....大把青春....但係當拍埋細自己九年既妹妹下...就知真係比不下去

當自己不敵而家既少女們,加上我本身日日係素顏番工既,梗係想靚d 精神d 見下我班同事仔啦,比人讚下都好呀
上星期六去屯門食飯時,經過Kiehl's,打算入去問下佢點解我用白泥個效果無咁理想,當日我係素顏去架,當個Ba 見到我塊臉同鼻好多火山洞,佢就話收毛孔真係唔係一朝一夕既事,之後佢問我有冇用開防哂,我答佢冇wor...佢話由於紫外線係會令面前既油脂分秘引致黑頭暗粒既出現,所以呢點解我鼻會有咁多黑頭粉刺就係咁既原因啦,亦都係促使我去買防哂既產品....

不過不讚呢個 Ba ,佢有耐心咁教我呢d 知識,即使我冇買野都肯送野比我tim...佢比左金盞花toner,保濕cream 同埋防哂我試用,最鐘意就係呢d ba 唔會狂sell 你,仲會教你知識最重要肯比你試下d 產品,起碼我貫得買得開心

講完廢話係時間入正題,防哂原來係咁重要,無論晴天雨天陰天也好,其實就365 日也要查,問了朋友意見也說Sofina 防哂好出名,本身亦打算選購Paul & JoE,原因就是有九折,但係上手後感覺不太良好,我還是喜歡清爽一點的產品,加上朗豪的ba 真係不當香港的是人....明明在招呼我,當那自遊行走進來就不理我了....什麼態度,即使是黃金周也不要這樣嗎

最後我到了旺角Sofina的專櫃選購了我需要的防哂II,說真的...我真的很不喜歡在旺角買任何專櫃產品,真的很不怕沒生意的樣子,真討厭



呢枝防哂II 是適合混合性皮膚的人仕使用,我記得它是有四隻的,所以真係有興趣的,到專櫃問清楚自己適合係咩色
價錢$270/32g Spf24 PA+++



質地係白色乳夜,用法係當朝早洗完面,查完toner 就可以查佢架啦,就唔洗再查cream 
岩哂我呢d 懶鬼用,嘻嘻~~

留言

熱門文章