初試 Revlon の 夏日指甲油

雖然而家已經搭入左秋季,天氣都真係涼左好多呀,不過亦無阻我試夏日色彩既指甲油
點解我會咁講?皆因我早前參加左Facebook入面既 "REVLON Facebook Fanpage夏日迎新甲油大放送"活動,係呢個活動入面我有機會試到REVLON夏日色彩既指甲油

係呢次活動入面佢地每人會送出3隻不同顏色既指甲油,分別係橙金色,淡黃色淺藍色
仲有一張$20買佢地最新出既捷毛液既優惠coupon



首先我試左橙金色,我覺得係三枝入面最出位既色...不過佢實在太sharp 啦我都唔太敢會查係手xdd除左係summer 既時候啦


第二隻係淡黃色,今次查個陣,好似勁水咁呀....我點查都係好水....點查都唔實色,我諗做花既時候應該都幾好睇既


第三隻就係淺藍色,同淡黃色1樣都係勁水...真係唔知咩因由呢?可能我無搖暈呀,始終都係唔太實色既關係...我都係覺得做花會幾好(真係查得勁差囉-口-)


三隻入面我最愛都係橙金色...不過都係留番係出年Summer 先油啦,我而家要比對手抖一抖...再油下屬於冬天既顏色

不過可以一提既係,而家REVLON 係屈臣仕有專人教大家用佢地既產品,最重要係因為而家黃金周好多野都做緊特價呀!!!

好似最新出既捷毛液都係賣緊$89/枝

留言

熱門文章