【美容】不想浪費產品在肌膚上 ❤ 先要好好地把角質清走 。★。

近來小妹開始學人睇中醫調理下,
朋友話有時唔知點解食好多好似都貴貴地既中成藥都冇咩效
醫師就話因為本身身體都吸收唔到,
就好似我地有時搽野都好似冇咩料到咁
唔多唔少都係因為我地肌膚上既角質有點厚
即使你話我日日都有洗面架,
或者你話其實我日日都有搽爽膚水架
咁唔係有去角質架咩?

大家都知去角質就除左去做美容院之外,仲可以利用一些去角質既東西
如好似我今次介紹既EPS  深層潔膚啫喱
(建議零售價HK$350/100ml)



或者大家會話其實我真係好似冇咩見過呢個品牌,
沒錯,因為呢個品牌就係我早前曾試做過既Facial 同一樣既品牌
大家都知啦空氣污染問題,天氣又熱又焗
出埋d 油又痴住d 塵,洗完面都可能仲有一層野係面上面咁
想吸收最重要都係清走d 角質層,咁先可以令d 產品完全吸收架嗎

咁正式咁講呢枝野既時候,就不如拆解一下呢個包裝先
或者你話,喂唔好唔玩啦包裝都好講既?
其實小妹係一個好留意包裝既人,由其係開架產品個d
成日有d 手多多既人仕就唔知點解好鐘意開人地d 產品
仲以為自己好醒目,同樣對於美容院上既產品我都好怕
我係好早期,自己開始比錢做Facial 之時,就有人除左sell 療程之外
仲會有人SELL 你買東西,買不是問題,但係買左佢用過既野就係大問題

所以到而家呢一刻,我係極之會留意D 產品有否安全標籤的
係今次呢枝EPS 入面,在開口中位置會貼上一張有EPS紙眼的雷射貼紙
而你如果把它撕開後,貼紙是會有痕跡在產品上,即使你再貼回都沒意思
加上產品上的出口位再有一粒小塞在,即使唔好話會唔會防止細菌問題
最好就是即使你懶成日都唔用,佢都唔會有野塞住係個出口位啦


係試係面之前我做少少測試比大家睇下先
而家好多去角質既產品都係有擦膠碎,
咁究竟擦膠碎又係唔係真係肌膚上面既角質呢?
首先試係手度先,其實好多人話試係手其實冇乜用
因為你手成日都會洗,唔多唔少都會洗走不少角質,正常唔會太多
不過小妹今次先試的時候,睇落都真係唔係好多既粒粒走黎
而同時小妹也有測試在枱面同牆上面究竟又會唔會出現粒粒呢?
同樣是只係甩到搽左係表面點摔都冇野走出黎


然後就試下面啦,其實我都算唔係好懶,但係同樣我用左大約既份量
由其搽係鼻翼邊位,真係多到嚇死人,最重要都係呢d 位置
記得摔多少幾下呀!!


最後大家睇下,我既臉部最下部份就最多最多既角質,
有時咀仔其實都好多,我有時都會用少少去摔下,
咁就可以搽唇膏都靚d 啦


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章