【食 ❤ 旺角】無期望。無失望 ❤ 沒OPPA 的OPPA 韓烤店 。★。

唔知大家會唔會跟一些朋友是每個月或者定期會來一個飯局
而我近來小妹就有一班人妻們最喜歡定期來一個飯局
這一次我們再來吃我們想試的韓國食品
今次我們來的是在旺角的OPPA 韓國食店!!

為什麼我地想吃呢?主要就是為了爐邊蛋!!
由於我地唔想等餐死又趕頭趕命比人迫走
所以就早來早吃囉!!! 

OPPA 的店裡牆身充滿了韓國風的味道
不過今次它家的爐有一點不平衡呢


而每一枱客人也會準備有三款的前菜,同埋一次性既爐邊蛋
如想再加多一次爐邊蛋就要$18/次啦


今次我們將整個點菜交由上次沒有出席我們的韓燒晚餐的好友身上
由於她上次聽我們說豬皮很好吃,而她就決定想試一下
這個是$78/100g
不過唔知點解今次它家既豬皮係已經切開哂
仲要有一些不知是什麼的印在豬皮上


另外我們再點了這個"什錦牛肉" $338 
內含有牛排骨,牛肋肉-M6,牛肩胛肉同牛脷
不過份量的確有一點少,我想兩個女生也可能剛剛好的
不過如果係完全冇咩食過野,而去食呢個就真係.....差少少啦XD


呢個爐係用一塊鐵板放在平時的我地打邊爐既上面
所以成日塊板係咁郁黎郁去,最大問題係唔知點解佢有抽油既東東係度
但係仍然彈到周圍都係油=口=


最後為了想再飽肚一點,我們點了這個韓國菜必有的食品
蔘雞湯 $108/客
的確這個湯很惹味,加上d 雞肉也很嫩滑既
同埋仲有d 燸米都好飽肚,也許我當天吃得很少東西
真的吃完這一個湯品才叫有一點飽飽感
也許近來胃口吃得多了嗎?


今次這餐飯絕對吃得我們很不爽,先說說環境
當天我地三位女生也在不同時間上比地下線一線
 即使它有抽油既東東存在,但係位置是不合的
另外我兩位朋友同時是素顏帶眼鏡的
但係兩位女生都可以成面係油之如,連眼鏡都係油同油

第二部份,店員的態度真的很令我有一點不滿意
我們想他們幫忙燒一燒一些我不懂的食品,沒反應
我想增添一些生菜/伴菜沒反應
請加回一些茶問了兩次才有反應
最奇怪就是不知為何爐邊蛋要比錢才可以再有得吃呢?
所以這一次的OPPA 絕對是很失望的!!


希望你們喜歡我這次的推介
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章