【保養】四款不同效果。不同功效.。♥゚絕對愛上Luvia 面膜◕‿◕

韓國風總是愈吹愈熱的,除了韓星之外,小妹也介紹了不少的韓國食店,
而近日嗎,小妹再有機會接觸到是韓國的面膜呢!!
在月初才剛有發佈會,而小妹也在著名的時裝達人NelNel 
新代理品牌發佈會中有介紹這個品牌
它是什麼?它就是高級護膚品牌Luvia
 而它家在剛來香港的時候,
就有四款不同面膜,就等我來介紹一下吧~



不知道是否針筒庄的面膜,是否代表一種醫學的感覺,
小妹接觸了不少的韓國面膜也是有針筒的設計
就由黃色面膜開始來跟大家分享一下吧~
這個是抗皺面,主要由紅參提取物,β-葡聚醣和植物提取物,
能幫助舒緩肌膚。腺苷深入滲透皮膚,可幫助防止皺紋的形成


這個面膜的精華在袋不算太多的,不過面膜紙較為濕潤
即使用敷完在肌膚上仍有很濕潤的感覺
不過相對它是比起其他面膜比較潤一點,
即使敷完在冷氣中訓醒第二朝都唔會乾爭爭



介紹完抗皺,我又介紹下保濕架啦,每個女生最著重既都係保濕既產品
總是一年365 日都要保濕,由其長期在冷氣地方工作既我地
梗加需要有保濕既東西幫助一下,
始終冷氣真係抽走唔少水份以藍色包裝設計既保濕面膜
當中含有蘆薈葉提取物,綠茶提取物和橄欖精華,
能舒緩受刺激的皮膚,使皮膚得到充足的水分和滋潤。



在試這一系列面膜時,這個保濕的就是我第一款使用的
它在我當時又在缺水又有一點敏感的肌膚時候,


面膜紙本身就是有一點薄薄的棉質,
亦是很透薄不會敷住面膜嚇親人啦
而小妹當時就敷住面膜帶住眼鏡去摺衫都冇冇跌過落黎
不錯不錯,可以係同一時間做兩樣野啦


敷完後,肌膚明顯在光澤之如夠水潤
如果趕住上妝又好似唔夠既水既朋友
呢個面膜絕對岩哂你既選擇
最重要係敷完都好有彈性,超喜歡這款面膜


除了有水潤系列既面膜之外,小妹也有一款可以把彈性提高的面膜
它就是膠原蛋白精華面膜 

是專為調理面部深層肌膚而設的 
膠原蛋白改善皮膚的彈性和緊實度
這款產品採用了獨特的技術,
提供強效即時和持續的水份補充和滋潤感。

這一款我沒有特別再拍照了,但係呢一款相對下是比較厚身一點
不過亦不影響本身面膜中的精華,而它的質地敷完後會較為潤點
所以就盡量可以在晚上敷上呢


最後一款亦是身邊最多朋友推介的面膜
這一款是美白面膜
含有甘草根提取物和桑白皮提取物
舒緩敏感肌膚和供應皮膚所需營養
保持皮膚濕潤同時美白

身邊的朋友都說它真的是蠻強的,可以真的即時透白同時可以Keep 住
攪到我都想睇下我係唔係真係做到咁既效果tim


這一張的相,左面就是最近來的肌膚狀態沒有什麼的大問題
是在燈前面把拍照的,看下去也是蠻有光澤感
右圖就是我剛敷完的時候拍的,看似真的比起未敷的時候
更有光澤感而它卻不會是乾爭爭的感覺
不過係唔係真心係咁long Keep 呢,我就不敢這樣說,因為我沒有特別在留意


四款面膜中,最得小妹歡心就當然是最多篇幅介紹的藍色包裝的保濕面膜啦
它可以急救又同時可以幫忙解決缺水問題,
不過想肌膚keep 住水潤,每3日就要停一下
食得太多補品都會得不債失,可況係肌膚既吸收?
不過記得呀,想肌膚更加吸收就一定要將肌膚既去角去走呀,唔係一樣冇用架啦

今次介紹既韓國面膜其實真心幾抵玩,
因為佢都係128蚊有10塊,平均都係12.8/塊,
有興趣既朋友可以到各大的韓國化妝品店可供選購唷!!

有興趣既朋友可以到以下地方查看更多的LUVIA 資料

##產品由Luvia 提供 ##

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^












留言

熱門文章