【療程】✿ 為肌膚即時註滿水份 ♬一小時零入侵深層清潔肌膚✿

11月秋意開始到了,
不過時涼時熱既天氣的確吃不消
早前剛剛跟家人去了一次家族旅行
由熱到癲左既曼谷,番到有d涼意既香港
的確令我有一點受不了,加上去旅行的時候
Gogo 也許受不了天氣既改變
大病了一場,回到香港的我們也要為他去找醫生

超級疲累之餘,肌膚也有一點吃不消,
跟小朋友看完醫生,急急忙外出去找美容師打救一下我

今次媽媽放空時間,
我就去左旺角呢間美容小店Belle Stage
由於當日我睇醫生遲左出發,所以就唔特別介紹場地
我地直接入去房去做Facial 啦

其實美容院就係唔算大間,唔會有好多既房間
以我所見好似有兩至三間既,
最重要係冇所謂既顧問房間,我真係好怕
雖然房間唔大,但係樣樣都有

而今次打救我肌膚既療程就係
Collagen Enzyme Treatment
首先入到房間後,美容師會為我先清潔肌膚
的確係去完旅行唔夠訓期間,又趕住同小朋友睇醫生
又熱又乾,肌膚有溫柔既雙手幫你洗面超爽的!


洗好面,或者你以為一定又係去角質啦
去角質都岩,不過係今次係利用酵素去角質
首先會利用木瓜同菠蘿酵素粉劑及活化劑混合
最重要係,為左提高療程既成效
呢個混合物係當係要搽之前,先會開始Mix 埋一齊
然後就會均勻搽係面仔,等待一陣
酵素準備乾同埋可以令滲透至皮膚底層
就可以推走d 垃圾出黎架啦

當等到差唔多乾既時候,
美容師同時都會為我輕輕按摩
同時亦幫我清潔肌膚,就可以進行下一個程序啦


然後下一個程序,就係進行為導入精華、
膠原蛋白肽及40%濃度透明質酸至皮膚底層,
將肌膚皺紋減淡,全面抗衰老。

由於利用左噴槍既方式,可以令精華更加容易滲透
雖然一路噴一路都成面水咁,但係美容師係噴到咁上下
又幫下我按摩,等d 精華可以滲左落肌底
即時為肌膚飲飽水水呀!!

睇下噴完精華水水之後,肌膚完全飲飽水同埋覺得好飽滿
最重要係即時唔覺得再乾爭爭呀,當日真係番到香港好唔慣呀
突然間咁乾肌膚真係頂唔順呀,但係做完呢一步
我已經忍唔住即刻摸下面仔先
最後就Full Mask ,
老老實實做Facial 呢家野我真係好少會擺出黎
又肉酸又嚇人,所以好多時我呢Part 都會Skip
不過今次呢個倒模就唔係一Pet 野擺係面上
而係利用左好似叫黃金面膜幫頭先噴完既精華再加強同鎖住
等番大約20MINS 就完成啦


最後當然要睇下即時效果啦,
就係肌膚有咩分別啦,好明顯係肌底既水份係明顯高左好多
起碼我自己都Feel 到乾到扯住既效果先啦
同時鼻仔想甩皮既情況都即時改善
最重要係做完肌膚好似做左美白咁,起碼白左一度咁濟
証明我應該幾污JO....睇黎真係要好好清潔一下
不過今次真係令我好滿意好爽
如果大家有興趣都黎大清潔同時大補濕啦


Collagen Enzyme Treatment
試做價 $380


Belle Stage

旺角彌敦道585號富時中心1601室
電話: 2392 3733
Whatsapp預約熱線: 66894719

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com






留言

熱門文章