【食。荃灣】▌超有情調的西餐廳❤ 貓奴必喜歡的Catee▌

係荃灣西,對我地黎講其實好唔就腳
不過我地間唔使都會過黎行下,
由其係我未生之前,差唔多一個月總有一次會過黎
係唔係以為我過黎做Facial ?
其實係我同老公過黎呢頭按腳就真

前排同老公再過黎楊屋道街市附近
就唔係買(食送)亦唔係按腳,反而過左黎食飯
係媽媽谷既朋友仔介紹,話有一間好多貓貓擺設既餐廳
仲幾有情調,都值得一試架
咁岩當日去左媽媽屋企會所玩
就一於試下佢講既,
幾有情調又好多貓貓擺設既Catee

好彩既係我地一早book 左枱,
唔係真係連入去食飯既機會都冇
睇黎真係應該唔差wor
不過位置就真係唔太多,當日都有一至兩枱係主要飲野為主
所有會比較偏黑,同埋比較大聲少少既音樂

由於當日我地帶左bb車,
店員就安排左我坐左入面既雙人位
不過位置上比較窄左少許,
咁由於係門口等入座時我地都已經睇左食咩
所以就坐定冇耐就可以點菜啦

咁我地分別點左兩款主食,再另加上50元可以轉套餐
咁套餐係包左d 咩呢?
包括有既係沙津,餐包,湯品一客
仲有甜品同埋飲品一杯

咁不如睇下佢既沙津係有d 咩先,
我個人認為係藜麥,沙津菜,蕃茄仔等等
加上少許黑醋好惹味

另外仲有餐湯,或者你同我都認為咪又係個d 普通既白湯
餐包方面,佢會係奉上既時候會有橄欖油同埋黑醋
比你點上麵包食既,即時覺得自己好似識享人人生咁樣

不得不提一下個湯,好足料,個人覺得係似周打蜆湯
有薯仔粒仲有蜆肉夠曬足料,開頭仲諗加50蚊轉Set 認真貴呀
不過暫時睇落都係值既!


首先有既係主菜【西班牙黑毛豬扒】$148
塊豬扒都尚算中等Size,但係如果只係點一樣主菜
冇另外點叫飯式者意粉真係未必夠飽肚


豬扒煮得會全熟,不過唔會因為太熟而變得過"銀"
不過真係唔名夠喉,由其係兩個人Share 食同時又好肚餓
但係都好好食既!

然後呢個主菜,係因為我見到好多台客都有點
應該會不錯的,的確佢真係令我會嘩聲四起的
首先真係好有派頭,一隻原隻豬手係我面前
仲有把刀插住,影住相呃Like 都已經夠曬正

開頭點菜時,老公都問過我怕唔怕到時唔知點切開
始終地方唔大,又有阿仔係度
不過大家可以放心頂啦,因為當逄上豬手時
其實店員都會詢問你,洗唔洗影相?
唔洗就幫你拎入去切


前後唔洗五分鐘,一隻起曬肉拆曬骨既豬手就係我地面前
豬手超超超超超好食,我個人極力推介
點解咁好食呢?首先豬手D 皮炸得岩岩好
好脆一咬就吞到,肉質唔會煮到硬同實
重點係唔會死咸,食過有D咸豬手一味死喊
有一間仲要係德國餐廳個D真係唔洗預我再食多次
認真如果你喜歡吃咸豬手的話,一定要黎試下


最後餐飲方面,由於我地都唔知揀咩飲品好
咖啡奶茶又驚太夜費時飲,老公就話不如叫杯果汁
小朋友想飲時都仲可以比啖佢飲呀
不過個人認為黎到就真係唔好叫果汁啦
叫番d特式飲品會更好的


最後就是甜品時間啦,老老實實既
我自己總認為套餐包既甜品唔會好食得去邊
不過反而咁仲有驚喜,今次呢個甜品係
班蘭慕斯蛋糕
首先佢層次好分明,當一齊享用時會感受到班蘭既清新
少許既芝士味道,仲有朱古力蛋糕係底
整體也不錯,重點唔會令人吃不消的


最後就是好康介紹,就係大家係Facebook 簽到番Catee
就可以有機會得到一客甜品/無酒精成份既Cocktall 啦

而當天,因為調酒的那位帥哥看到店面人數不是很旺場
主動在我們離開時,詢問會否趕時間可否有空試一下它家的
無酒精成份的Cocktall 
其實時間相隔一段,我已經忘了他說是什麼溝什麼
但係真的很美,首先淡淡的粉紅色泡泡
加上有點像豆奶又有D 維他奶既味道
不過真係好吸晴亦好呃Like 


如果我地再去按摩/再去朋友屋企玩,
我地一定會再黎多一次食飯!!

是日介紹餐廳係Catee 
荃灣楊屋道73號地下

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com








留言

熱門文章