【保養】 ♬本地品牌本木序❤ 居家必備‧秋冬必要的好產品 ♪゚

搭入11月,真的到了我最喜歡的天氣

既有點秋涼也人不會太熱
不過雖然呢個天氣非常之舒服
但同時亦係身體上既肌膚會容易受傷既機會
講緊咩野?咪因為因為乾燥就好易會界傷
或者因為天氣問題令到身體出現敏感或者乾燥問題
就會令你痕到有d頂唔順,
有時有d 位置仲要唔係咁易處理到

不過你話身體上既乾燥就話用Body lotion都仲可以解決
如果因為天氣乾燥而令到界傷肌膚
就真係未必靠lotion解決到

早前係朋友口中認識到一個香港品牌,
名為本木序,除左係本地品牌之外,
重要係佢地係生產天然護理品

係介紹本木序既產品之前,不如我都簡單地介紹下
本本序係乜東東黎架先,本木序除左係香港品牌之外
佢地既原料都好特別,
因為係由本地有機農夫手上購買他們自家種的農產品作原料
用左優質上乘的原料、力臻完美的配方
製作出天然護理品,更於香港設置廠房,
聘請本地人參與製作,一來為香港工業出力,二來更容易控制產品質量。

加上嚴僅認真的製作,提供純天然的功能性護理品;
同時兼顧環保低碳、本地就業、支持本土有機農業等社會責任。
聽起黎,其實分分鐘買一件產品仲可以幫到好多人既收入來源

而今次我就會介紹兩款它家既產品

首先就會有可以消炎,保濕,敏感肌都好岩用既
金盞花紓緩膏 $ $248/50ml

唔知大家對於金盞花既認識有幾深呢?
而我對佢既認識就在於我購買第一枝既
金盞花爽膚水既時候
當時只會理解它可以消炎,保濕,舒緩敏感
但係唔講唔知其實它對於比蚊咬,界傷都有幫助

而同樣呢枝「金盞花紓緩膏」,它的特點有以下這些:
– 止痕、紓緩,適合各種皮膚炎或敏感;
– 對於傷口癒合十分有幫助,如刀傷、燙傷;
– 真空瓶設計,乾淨、衛生、防止氧化。

主要成分包括:
– 金盞油︰抗炎、抗菌、止痕、癒合傷口;
– 德國/羅馬洋甘菊︰強大的消炎、鎮靜功效;
– 沒藥/廣藿香︰超卓癒合傷口之效;
– 沙棘油︰金黃色的植物油脂,當中含有β胡萝卜素,
通過皮膚進入表皮细胞後,能轉化為維他命A,
改善皮膚角質化及粗糙問題。含豐富不飽和脂肪酸,
有效保持水的代謝平衡,保護皮膚及修復受損。


話說有一日唔知點解係汞完奶之後,
手上面有一條我諗都成10CM長既界痕
仲要唔知點解係唔痛既,係點到水個下先有D 拿拿地

然後就見到一條好長既界痕,連老公都見到問我做咩玩咁大
由於介痕真係比較長,正當掂到水或者用手頂住汞奶既東西時候
都會隱隱作痛,真係搽左lotion都解決唔到

突然諗起,用呢枝金盞花紓緩膏試下先
呢枝金盞花紓緩膏質地會比較厚實一點
好似我呢條疤咁樣,
真係一粒黃豆既大細可以搽到大半隻手臂

搽左上去疤上面真係有少許刺激感覺
少少拿,但係唔算好痛
連續搽左三日,疤痕已經開始甩焦
掂到亦唔會再痛,隔多一星期左右連疤都冇埋啦


介紹左阿媽用既,又點少得介紹比阿仔用既先
對於BB 既用品我好重視,最好就係天然,有機
冇咩其他特別成份就最合我心啦

雖然我仔都有用開既保養品,
其實小朋友既用品用得好快
加上天氣乾燥阿仔就會一沖完涼就會狂R架啦

早前一轉天氣,阿仔就會狂R個肚仔R到我心都痛埋

有時我都懷疑過究竟個D係唔係濕疹
因為佢爸爸都係一轉天氣就會起曬爛咁樣
而今次我同GOGO 試下呢一款

洋甘菊嬰兒呵護潤膚乳


係本木序既洋甘菊嬰兒呵護系列
共有三款唔同既產品,而今次呢一款就岩曬所有BB 使用
不過就岩係當做普通保護,預防等等
如果損左,或者有紅腫就需要使用它家既另一款

洋甘菊嬰兒呵護膏


洋甘菊嬰兒呵護潤膚乳本身含大量皮膚所需的維他命、

不飽和脂肪酸、保濕因子及抗氧化物等,

能為初生寶寶皮膚的天然自身屏障打好基礎,

助其抵抗乾燥和潮濕的天氣﹔

月見草、金盞花、蘆薈、魚腥草等有抗菌、抗炎及鎮靜的功效,

可預防和減少尿布疹及其他皮膚敏感問題﹔

羅馬洋甘菊、甜橙精油有助紓緩寶寶情緒,有助入眠。

注意︰避開留血傷口

由於呢位小朋友真係好難會乖乖地訓係度比媽媽影張相
所以我就擺番張After 後既相片啦
相睇落好似唔太覺,其實係箭咀指住住個個位
比GOGO 抓到又紅又起粒粒,仲要愈抓愈起勁

今次就把心一橫,用左呢枝洋甘菊嬰兒呵護膏
比阿仔用左,隔左一陣佢就停左抓
同時仲好快訓到教,所以先可以影到相張相

呵護膏搽在肌膚上面時,會化作一個水份及保護膜

即時有D舒緩,搽多左兩日仲散左D紅同粒粒tim
小朋友身體上有d 咩特別問題,做阿媽會特別擔心
好彩今次有枝Cream 可以幫到我解決問題

介紹左兩款本木序既產品,唔知大家覺得如何呢?
認真的,香港製造的確會令人吸晴有購買既意欲高好多
除左之外,佢既品質亦好好,好多野時都可以即時舒緩
呢個冬天真係要靠佢地啦,我地一齊支持下
真係香港製造既小店啦!!

仲有仲有,我仲有好康介紹比大家
只要大家在本木序Eshop上面購買產品的時候,輸入「SA2828」,
全單可享減 $50 折扣優惠。
另外凡於網站消費滿 $300(全單折扣後)可免費送貨,
未滿 $300 需自付運費,有效日期至12月10日,大家要把握機會喔。

本木序官網:
本木序fb :
本木序IG:


銷售點也有這兒:


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章