【Hugo 成長日記】敏感✿濕疹✿ 媽媽手 ♬ 一樽100%日本健馬油KO 曬 ✿

 濕疹對於我而言,其實一件好陌生既事

我同我男人都係冇呢個問題存在
但係從來都冇諗過係Gogo 身上係會有呢個問題存在

人地話小朋友有濕疹多數係遺傳左父母
但係唔好彩我個Gogo 又唔知點解又會有少許濕疹問題
由其佢近來唔知係唔係想出牙仔就特別易流口水
口水一多磨下個地墊就會變好紅又鞋

近來天氣涼左著多左件褸仔,條拉鏈磨兩野
就會塊面仔特別紅
睇過健康院醫生又話似似地濕疹
攪到真係好困擾又覺得好煩
最心痛就係見到佢紅卜卜而做阿媽既咩都做唔到

最近係媽媽谷入面有媽媽分享左不同既產品
包括咩豬油膏呀,鵝羅立英呀,馬油等等
全部都係極滋潤既產品,不過馬油自己就有啲抗拒,覺得太油淋淋
我自己都覺得好油好淋仲搽落阿仔度?
咁岩有位朋友仔知我有咁既煩惱就話送樣正野比我試下


但係又係馬油?我同佢好唔friend wor
朋友就話你試一次唔好既再比番佢啦
佢話呢一款叫日本健100 %日本健馬油
為高滲透、易吸收的高質日本國產純正馬油,
含有豐富不飽和脂肪酸,脂質與人體相近
瞬間被肌膚吸收,滋潤卻沒有油膩感,低敏度,
極適合幼嫩、脆弱、受損及乾燥肌膚。


係試落阿B 度之前我一定要試下個質地先
始於BB 既皮膚比起我地既更易出事同敏感
的確佢既滋潤度好唔錯,重點係冇之前我好憎既油膩感
搽左好多層都仲幾清爽,
加上又試左d 係阿b 係大脾位睇下有冇敏感先

我阿B 塊面仔好易會突然起左D 敏感出現
有次睇醫生,醫生就話懷疑似係濕疹
所以一見面仔有D 紅,我同幫手湊B 既姨姨都會搽上不少既保濕產品

而早前我就幫阿仔搽下呢個馬油
睇下有冇改善紅呀,鞋呀呢D 問題
真係睇到佢面仔紅卜卜咁唔係覺得佢可愛
係肉都赤埋架真係
搽左落去其實唔係好覺得佢係搽左野
當然唔係叫你搽好多,薄薄一層就夠啦
因為搽太多,吸收唔切阿仔又會磨下面
有時拎隻手仔去R 下就煩架啦


經過幾日啦,睇見阿b 既面紅紅問題都改善左不少
最重要有時搽多幫佢隻手仔搽下d 倒刺都好好多
連姨姨都話今次好得快左好多WOR 係唔係用左人奶沖涼
(其實媽我D 奶奶開始唔夠,應該未到期唔捨得拎去沖涼)
睇見阿B 好番左不少,真係覺得呢枝野幾Work 

話分兩頭,呢樽野除左用係bb 身上,阿媽都可以用架
由其我呢d 又要幫仔沖涼煮飯既人仕,
雖然話而家天氣唔係真係凍得好緊要
但係好老實個句,成日要洗野浸水
一到冬天我隻手就實會出事,
雖然未去到主婦手會龜裂,但係同樣乾到損
上年既時間我都有用馬油,但係佢實用太油
有時搽完都做唔到野咁濟,但係呢一款又幾好
唔知再凍d 會唔會都幫到我先?


不過呢,用到好尾尾個陣,拎馬油就有d 難度
同時佢係玻璃包裝,大家用既時侯要小心一點
好似gogo 呢d 小惡魔係要爬去枱面搵野玩
一野掃落地就好煩架啦,要留意唷!!

今次介紹既產品於萬寧有售
優惠價: $118 (標準價 $139)
銷售點: 萬寧
查詢: 52282312

想隨時留意小妹同GOGO既生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤






留言

熱門文章