【保養】誰說坐月媽媽才要保身 ❤是誰的媽媽也要老協珍熬雞精。★。

女人唔補好易老,
除左面部既保養之外,其實內在既保養都一樣超重要
加上我地呢d 生左BB 既女仕
真係生完坐月坐唔好,真係會好多病痛架

不過我好彩就有媽媽幫手,
幫我坐個月,係一個月入面整好野食比我,
又幫忙照顧小Gogo

但係如果將來我再有機會有小朋友的話
媽咪又係番緊工,或者到時真係要照顧大又睇住個細
咁真係點坐月呢?
不過時代唔同,好多野都變得方便左

好似有陪月員又有陪月餐,
最重要係連補身既東西都可以隨時飲得
講緊就係近排最大熱既滴雞精

早前朋友見到我勁攰,無黎精神咁樣
隨手係手袋就拎定左呢個老協珍熬雞精 比我
仲叫我第二朝一早空肚飲左佢Tim
首先我係呆左,點解佢包滴雞精可以隨手係手袋唔洗雪既?
好神奇呀!!可以有常溫版咁特別,
仲順便搵左佢地既資料啦
所以係第二日我真係聽佢講試左一包

其實老協珍呢個台灣品牌可以追溯到80年前既台北迪化街
一直以貨真價實的信念經營,品質要求嚴謹,
台灣懷孕既媽媽好多藝人,
好似徐若瑄,王心凌同瑞莎都係「老協珍熬雞精」既用家黎,
令到呢個低調踏實的品牌廣為大眾認識


「老協珍」熬雞精採用左獨門「熬工法」,比起「滴工法」仲有效
可以深層攞到「老母雞同豬腩排」中既5倍濃縮精華
咁樣雞精內就會有豐富既蛋白質、胺基酸、膠原蛋白等等,
營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高,
可以話係滴雞精既升級版一啲都冇錯
而且全部都係由飼養12個月大的第二代老母雞才能萃取,
堅持用料真實
而且0味精, 0膽固醇,0 抗生素,唔添加任何中藥成份, 

適合唔同年齡層同體質既人,特別適合產前產後既媽媽。

呢一款熬雞精除左係常溫版之外,唔洗雪真係方便好多
而加熱就真係超級咁方便岩曬我呢啲懶媽媽
我自己做法首先就係準備一個暖水壺,係前一晚浸定熱水
係第二朝起身個陣,倒左本身浸既熱水
放入熬雞精既湯包,再浸熱水,等待約3-5mins 就可以

通常擺左浸熱水後就去刷牙洗面
gogo換片換衫,我自己換衫就可以倒佢出黎飲啦


或者有人話,其實咁樣拎個包裝袋擺落個壺度咁浸住
會唔會有d 野溶左架?會唔會有害架?
會唔會有塑化劑架?會唔會有毒架?
其實呢一款既雞精有專利4層不透光的內袋,
最裡層與奶瓶材質相同,從日本進口,
確保檢驗無塑化劑,重金屬殘留
所以可以放心
 而今次呢款熬雞精清澈見底,
唔同平時自己煮既雞湯成碗都係油


加熱左既熬雞精好清香,飲落口完全唔會有怪怪既藥材味
比一般滴雞精更加好飲
入口好滑少左坐月時湯品既漿口感覺
飲左一包後,身體有啲暖身既感覺
係冬天飲用,一定感覺特別暖笠笠啦! 

如果你都想要小朋友又好似努力一排都冇結果
亦可以嘗試一下飲熬雞精將身體調理好再努力
因為熬雞精入面有好豐富既營養
話唔定無啦啦有驚喜都未定

認真係坐月期間見到媽咪日日好辛苦咁煮呢樣,煮個樣
加上我個陣成日為gogo出入醫院,健康院
真係好多野食都食唔到曬左媽咪既心機
不過而家呢個咁好既老協珍熬雞精

即使唔係再坐月,對於補身真係好有幫助,
而且熱量只有14大卡,不洗驚肥!
由其我呢d 長期又唔夠訓,又體力過份透支既媽媽
老協珍熬雞精真係好幫得下手,
買一盒俾媽媽,同時買俾自己都可以
而家1盒先係$745仲可以直送香港
每盒有15包,岩既就係以下Link 購買吧^^

產品介紹及網上訂購:https://lxz.com.hk

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME









留言

熱門文章