【穿搭】媽媽外出不必是師奶Look ❤當文青風的Gaston Luga Bag。★。

當上媽媽後,漂亮既包包已經沒什麼機會可以用上
之前買的美美的手袋,愈買就是愈細少的
但係當媽後,背包就是我必備之物
愈買愈大個,我終於明白為何媽咪之前說不想出外了

還是寶貝時,袋中司尿片濕紙巾衣服沙巾餵奶巾
到左食固時拎得最多野,水樽尿片濕紙巾衣服沙巾餵奶巾
仲要加埋飯壺熱水,仲有小零食
而家大左,要拎既野一樣係咁多,
所以你話袋仲點可以拎個細細既?
或者仲可以拎手袋?
之前我都有買左個媽媽袋,雖然佢真係好夠大
但係周圍都係一樣款式,不論後生媽媽及長老一點的人仕也使用
有時真係好怕會同其他媽媽調錯袋呀

不過早前我就得知北歐品牌Gaston Luga
推出不少款式既背包,今次我想介紹呢一個低調文青款,
來自「設計之都」瑞典斯德哥爾摩的Gaston Luga 

Gaston Luga 後背包誕生於旅遊中的啟發與靈感
設計出北歐簡約風格,並融合瑞典獨特時尚感
讓使用者能感受其中的優雅質感及強大的功能性。

暫時Gaston Luga  只可以在網上購買,
不過由DHL 直送到香港,亦可以在電郵中追蹤
仲可以安排時間送貨tim 

拆開包裝袋後,就會見到有一個不織袋子裝住背包
可以保護本身既背包,想知道我既包包係咩樣?
Keep 住睇落去啦
 
Gaston Luga 分別有兩大系列,
包括Clässy 同CLÄSSIC 
而我就揀左呢一款既
CLÄSSIC – NAVY & BROWN

袋子中身有夾棉,內置13-15 吋筆電獨立分隔,
咁就唔怕撞到震動令筆電撞壞(記住是輕微的唷)
主身容量也挺大的,配合束口抽繩,
當中包包容量大(尺寸  28cm x 42cm x 14cm)


你知道啦,帶住個仔起碼尿片袋必備
夏天又要帶多兩套衫,風褸又要帶定啦
帶左車仔水樽就話可以掛係車上者
但係咩揹單時又係要擺入背包啦
仲有又要帶定少少零食,有時仲帶埋佢既餐具
不過包包亦都可以一一擺落背包
仲要唔覺得好似行山咁【擁腫】

袋子看來絕不像媽媽袋,
似一個去得街,襯得衫既包包
湊仔都可以湊得好優雅既既


媽媽背上後,不覺得像師奶般感覺
仲有一點文青風,媽媽其實也是一位少女
適當的時候媽媽也可以少女模式出街
(雖然機會真的是十萬個少呢...)

媽媽這條路不易行,幸運的有神的隊友當然是好的
沒有的,仍有身邊的好友家人陪伴
不過仍有這個Gaston Luga 既包包可以陪伴你
媽媽的路不弧單,總有我們跟大家一齊加油唷!!!


只要在香港Gaston Luga 官方網站上購買
除此之外,只送貨地區是香港,會另外再減免 20 %歐盟銷售稅。
現在購買任何 Gaston Luga 背包或手提包,
即免費加贈一個黑or棕色Plånkan票卡夾(價值 $390),
送給另一伴的生日/紀念禮物
送實用又時尚的 Gaston Luga 背包特顯品味
DHL Express 運送服務,只需3-5個工作天就收到由歐洲寄來熱騰騰的速遞嚕
Gaston Luga 入手點:

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章