【保養】✿給雙眼一生的小保護 ♬維特健靈-目清素 ✿

作為一個打工仔,我想除左係訓教個陣

真係無時無刻都係會拎住電話/對住電腦
再唔係都會望住電視。

我還好,仍有一個小孩在我身邊
他在玩玩具,想我陪伴的時候都叫我放底電話
但係當佢自己玩緊我又係拎黎睇下電話或者打下機咁
其實眼晴長期受藍光、紫外光影響,眼睛非常疲勞。

有時望住巴士到未,都覺得睇野比起冇咁清楚
對比我既Gogo 真係差天共地

近來發覺自己的雙眼除左睇野冇咁清楚之外
仲會成日好攰,如果帶左Con 仲會好易乾又易蒙咁
好彩我知道維特健靈有一款目清素
一於試左同大家Share 有幾好先

它結合中西護眼良方,

含有石斛精華、枸杞子精華,
可以滋陰養腎,滋補肝腎,益精明目。
而成份金盞花精華、枸杞子精華中內有玉米黃素及葉黃素等,
能對抗自由基,令視覺更敏銳。

另外佢本身係是有四大功效包括有明目丶滋潤乾澀疲勞丶
提升視覺靈敏度和補充眼睛營養
其中的石斛精華是名貴中藥,藥用價值極高,
能益胃生津丶滋陰養腎丶潤肝明目, 使眼睛明亮更清晰,
而枸杞子精華含豐富類胡蘿蔔素及玉米黃素,

玉米黃素及葉黃素能吸收並過濾周遭的有害光線,
針對性地保護眼睛黃斑部,阻止眼細胞氧化受損,
而胡蘿蔔素亦具有強大的抗氧化作用,
能對抗自由基同時保護眼睛。

是次介紹既【目清素】有分40粒及60粒裝
而我手上呢樽係40粒庄
因是選用植物膠囊,容易吞服不苦澀,
適合任何關注眼睛健康人士食用,包括素食人士,
但礙於個別年齡及身體狀況的不同,
如果有特別病証,記得問左醫生先呀
而家好多時我都襯我仔訓左先可以做下自己野
如睇下劇,上下網,或者玩下電話
加上唔夠訓,又唔開燈睇(唔好學我呀)
令眼又乾又易攰,最慘係成日突然流眼水
但係好似有d洗頭水入眼一樣咁拿

不過當我兩款一齊食用,係有少許改善
起碼唔會流眼水同時拿到痴線
但係始終唔好咁夜訓,同埋夜麻麻去玩電話係最大既幫助
唔想到老時先眼又蒙又睇唔清d野
就襯而家好好為自己保養
可仲可以買埋比屋企人一齊Keep 住眼晴夠精靈架


如想了解更多產品上資料,可到以下地方查詢
▌Wesite : 

▌Facebook fanpage : 


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB PAGE找我 ◕‿◕
謝謝唷!
CONTACT ME:MANMAN811@GMAIL.COM
 FB:ANGELBABYHOME




留言

熱門文章