【保養】✿一早一晚。一綠一紅♬美纖1+1療程 SuperFood Lab ✿

減肥。一定係女生既終生事業。
但係自從有左Gogo 之後,我就將呢個事業拋到不知那兒
時常說沒時間,沒有人照顧他怎可以去跑呢?
即使而家佢夠曬大個,識行識走...
我也沒動力去,只因為我懶....

不過現在有一個超棒既超級美纖1+1療程
即係咩黎架?又係去做機個d?
媽咪你唔係成日講冇人睇仔咩?

其實講緊既超級美纖1+1療程係來自美國SuperFood Lab
專業營養及食品專家團隊以Superfood研發獨家專利升級配方,
製成超濃縮因子,集合超級食品+超強益生菌+植物酵素,
以低溫冷燥技術連根帶皮磨成微粉,
保存食物原有的植物酵素,絕不破壞營養成份,
微量因子10倍瞬間吸收,效能更高

講明係超級美纖1+1療程,就係朝早一杯,晚上一杯
首先朝早空肚飲呢杯綠色
升級強效鹼性配方SuperGreen pH7.3

以淨化毒素為基礎,有助將身體調節到理想弱鹼性pH7.3狀態。
集合28種綠色超濃縮因子中,新加入有機菊苣纖維屬低糖水溶性膳食纖維,
有助增加腸內益菌,維持腸道健康。
配合排毒能力超卓的有機綠藻,又名為「小球藻」,
其獨特的微纖維(sporopollenin)網狀結構,
能將體內所有毒素、輻射性物質及重金屬牢牢捉緊,直接排出體外。
而配方中更含有超級食物羽衣甘藍,
具有高纖維、高維他命營養成份,
能有效改善便秘、去痘痘、加強身體排毒機能

係SuperGreen 既28種綠色食品就包括有以下既
有機螺旋藻,盧荀,西蘭花,有機大麥草/小麥草
有機綠藻,亞麻籽粉,奇異果,青檸,青瓜,昆布等等
足足二十八種既綠色食物

SuperGreen pH7.3 含多種植物酵素及新添加的綜合益生菌,
有助改善腸胃健康,配合植物酵素更能調整身體機能,
維持正常的新陳代謝,從而消耗體内脂肪,改善體重及水腫情況。
當中亞麻籽含有豐富奧米加3脂肪酸、植物膠和木脂素(lignan),
可激活解毒酵素以幫助身體去除毒素和有效清理宿便。
而另一新加添的有機奇異籽含有大量膳食纖維,
攝入後能増加飽腹感,減少攝取過多卡路里,
從而達到減重目標。
有研究指出大部分都市人的「多肉少菜」屬酸性體質,容易引起疾病。
因此,使體質維持在弱鹼性狀態就是遠離疾病的第一步。
SuperGreen pH7.3 最新升級至更強效的PRAL-137.65獨家專利鹼性配方,
內含超過70種微量元素礦物質的珊瑚鈣 (呈弱鹼性pH8.6),
只需少量就能平衡人體多種體液的酸鹼度。
另一主要成份有機螺旋藻又名藍綠藻(cyanobacteria),
被聯合國譽為「21世紀最強效的超級鹼性食物」,
能給人體補充營養又可改變酸性體質;
它的細胞壁非常薄,
又具有高度水溶性和容易消化的特質,吸收率更達95%!
 有效幫助身體調節到最理想弱鹼性pH 7.3的狀態,
增強人體細胞的免疫功能,預防細胞變異。


將粉倒出黎,我都以為有陣陣既草青味
但係又唔算好強烈,我先用熱水將D粉攪勻後
再加室溫水再飲用。

味道上,的確我真係以為好似五青汁咁,
準備當中藥咁快快手飲用好
不過初試一啖後又唔會係好重青草味,
入口都不錯,空肚飲用後的確好有飽肚感
連續飲左3日之後,的確係去得暢快之如
係覺得清左少許宿便(你懂的!!!)


講左朝早又點可能唔到夜晚先得架,
大家也知道係一整日之後,
番完工,又可能外出吃飯加上壓力既出現
早睡早起也是大家在兒時已經常聽說架啦係唔係?

其實係晚上訓教時間亦係我地修復既黃金時間,
所以係臨訓前大約半小時(飲完訓教好易要起身去廁所)
所以今次可以飲用呢一款既
SuperRed Antiox全新升級版


今次呢一款既SuperRed Antiox全新升級版
加入超強抗氧水果巴西莓 、全球熱捧超級食品奇異籽 、
超級食品新星瑪卡及超級綜合益生菌。
新成份配合26種超濃縮抗氧因子,
將產品整體的抗氧及養生功能提升。
由茄紅素及葡萄籽萃取中所產生的純天然紅色素及獨特的植物營養素,
大大提升抗氧及養生功效,
測試證明飲用1杯SuperRed Antiox其抗氧化能力比提子高20倍。
其中新成分有風靡全球的有機巴西莓,
是天然的美容及抗衰老聖品,全球最高抗氧化水果。
高效抗氧成份能刺激肌膚蛋白膠原再生,
強化表皮組織及彈性,延緩衰老。

同Super Green 一樣,都有成20款既抗衰老食品
包括有機奇異籽,小小種子內藏神奇威力,
含豐富的奧米加3脂肪酸、蛋白質、膳食纖維、
抗氧化劑、維他命及礦物質等人體有益的營養。
只要攝取少量,就能長時間保持飽肚感,可以做到輕鬆減磅。
SuperRed Antiox紅色超級食品研製的高效活血養生成份包括紅菜頭,
紅石榴及杞子等都是婦女補血佳品,
對心血管都有莫大的幫助,從而速進血液循環,從而令面色紅潤。


係飲用既時間,多數一係我沖完涼之後
或者係當晚我好早食左飯,就好似臨訓前有少少肚餓
但係我唔習慣食宵夜既習慣,
所以今次有呢包SuperRed Antiox
同樣都係紅色既粉末,不過就有陣陣既莓香
因為入面真係有好多唔同既莓果成份


同樣我都係拎左熱水攪勻左,再溝入室溫水
以為會好酸咩?或者我都有大半杯水既關係
我唔覺得好酸亦覺得幾好飲,
最重要係飲到尾個陣仲有D 奇果籽,
好夠飽肚,如果真係夜晚唔夠飽飲一杯都夠曬



介紹曬兩款既SuperFood 飲品,既可以排毒又可以抗氧化
溝埋D荳奶//鮮奶仲好飲過平時大家排到癲既手搖茶啦
最重要係味道絕對唔難入口架,又好味
雖然係價錢係有些少貴,係值得架
係呢D年紀唔可能再諗住自己後生啦
好好為自己打算一下,學我一齊超級美纖1+1療程



SuperFood Lab創於2013年,
崇尚「原始。天然」,食品及配料均取自天然及有機食材
而且不含添加劑或防腐劑,強調保存食物原有營養。
品牌的皇牌產品為:
助日間排清毒素的【SuperGreen pH超級綠】(HKD249/12小包)
助晚間抗氧美肌的【SuperRed Antiox超級紅】(HKD249/12小包)
無需攪拌機,1分鐘即製的【冷壓慢磨果汁】,現以全新包裝登陸香港

銷售點:萬寧獨家發售
SuperFood Lab Website:
http://www.superfoodlab.com/
SuperFood Lab Facebook:
https://www.facebook.com/SuperfoodLabHK

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇







留言

熱門文章