【保養】ღ 讓Biore 紫鳶香素肌沐浴乳❤陪住你渡過這個乾燥的秋冬◕‿◕

秋風起,三蛇肥

近來既天氣的確係乾燥不少,
點解我咁講?因為我一沖完涼就抓到損曬啦
你懂一抓到某位置真係好爽,
但係同時候就會有機會損曬架啦

所以一枝比較滋潤既沐浴露加潤膚膏
就係一個秋冬係無敵既事情啦
之前我就介紹過Biore既美肌精華沐浴乳
而今次就想大家分享呢一款
BIORE 的碧柔素肌沐浴乳 

呢一款既素肌沐浴乳一共有種香味,
分別為帶來清爽Refresh、水嫩Moisture
柔潤 Nourish三種不同沐浴後的肌膚觸感,
呵護各個用家需要!
而我今次介紹既就係岩曬秋冬用既滋潤保濕型
升級配方加入溫和礦物潔淨成分,
更有效洗去角質皮脂,同時增強潔淨力及保濕滋潤感,
而這款神奈川的紫鳶香更含乳木果油。

同埋今次呢一款既沐浴加入日本淨肌鎖水技術
滋潤潔淨但不殘留,唔會令到身體感覺滑潺潺,
又可以做平時沐浴露既清爽,但係又可以有潤膚油既滋潤感


呢個沐浴乳就係有少許以牛乳既質地,
汞一下已經可以夠沖曬成身,
最重要係佢地質地沖完會覺得好潤,
真係好似搽緊Lotion 一樣,但係又有沖完涼既清爽


加上少少水份已經可以產生好多泡泡架啦,
係試洗係手上邊個陣,好似好"滑潺潺"
但係沖完涼之後又覺得似平時使用既清爽wor
完係唔會有沖唔乾淨既感覺,真係岩曬秋冬既天氣呀


沖涼,真係每日都需要,
不如使用一枝又滋潤又可以令肌膚唔會再乾燥既話,
又唔貴,又夠香噴噴,最重要係夠曬大枝架
同埋仲有陣時都會有唔少特價架,
不如都搵枝一齊試下,同家人一齊渡過一個夠潤既秋冬啦

 建議零售價: $55.9/1000ml
 銷售點: 萬寧、屈臣氏、超級市場、藥房及
各大個人護理用品零售連鎖店有售 

Biore Hong Kong 

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章