【彩妝】聖誕節精選◕‿◕ 令你意迷情亂既 Lancôme 聖誕珍藏版化妝箱.。♥゚

望望月曆現在已經十月中,

大家是否在準備萬聖節既打扮/糖果給小孩子呢?
或者是計劃在各大的樂園去遊玩呢?
其實在這個日期,不少品牌都為一年我最喜歡既節日,
就是聖誕節,準備好不少既聖誕禮物

Lancôme家亦率先為大家準備不少既X'mas Set 
有不少係19/10 已經率先發售,
最重要都唔係個d X'mas Set ,
每年我都會好留意不同品牌那些可以換購的聖誕禮物
而今年Lancôme 就有一盒換購買既聖誕Set 
完全令我不斷心心眼啦
究竟係點架呢?快d 跟我睇落去啦
我講緊令我心心眼既就係呢一套既
Lancôme聖誕珍藏版閃爍美肌彩妝箱
只需要凡購買任何Lancôme產品滿HK$680 (包括優惠套裝),
即可以HK$780換購聖誕珍藏版閃爍美肌彩妝箱一套。(價值HK$3,455)

究竟盒入面又係點樣架呢?
究竟有咩東西係盒入面價值$3455呢?
等我同大家介紹一下先啦

整個彩妝箱入面包括有13款產品,
包括有五款彩妝,四款既護膚品,
一套三枝既化妝掃套裝以及一枝迷你香氛既

你可能話咪又係可能係Sample Size?
No!No!No!有兩款都有貨Size既份量架
就好似防禦抗曬素顏霜和
ADVANCED GÉNIFIQUE升級版嫩肌活膚精華肌底液

就等我介紹當中呢五款既彩妝先,
聖誕節應該有不少既X'Mas Party ,
又唔可能帶住個大大既手袋去玩架嗎
但係又想補妝wor 可以點攪好?
呢套X'Mas Set 入面有呢個
L’ABSOLU ROUGE 瑰麗豐盈聖誕美唇盤
除左有六款唇色,最重要亦係好大路架,
總有一隻顏色係岩你心水既,
除左六款唇色,仲有兩款既閃閃眼影,
帶埋佢地去Party 又唔洗擔心冇得補妝啦

或者你都喜歡一枝枝既唇膏?
係呢盒入面亦會有一枝貨Size 既唇膏
L’ABSOLU ROUGE 瑰麗豐盈唇膏 #368

以紅色為主打既唇色,
絕對可以係成為Party Queen啦
而唇膏身亦有Lancôme既Logo花
同埋佢既樽身設計係以按鈕設計,
一按就彈出,唔洗怕線手跌左落地啦


唇妝介紹完,又點少得呢一枝我一早已經好想試下既
GRANDIÔSE 展扇濃黑睫毛膏防染暈配方
點解講好想試呢?因為首先佢既流線型設計好吸晴,
加上佢打開後,當中既曲柄子會更加貼近女生使用

當中就更加幫到我呢D手殘人仕搽睫毛液啦

同埋仲有迷你版 L’ABSOLU LACQUER 
瑰麗豐盈水亮唇釉 #134

好似仲差少少野,妝容又點可能胭脂呢?
係今次呢個X'Mas Set 亦會有一個迷你既
BLUSH SUBTIL 絲滑透亮胭脂 #021
有彩妝品又點可能冇化妝掃架先,
今次呢套Set 入面都有一套3枝既化妝掃
唔好以為送得既係好差wor,
毛質好軟熟,完全唔桔面
同埋又點少得化妝袋必備既迷你香水先

介紹完化妝品系列又點少得有SkinCare 系列先
係早前已經講左係有一枝貨Size既
首先就係呢一枝
UV EXPERT 全方位防禦抗曬素顏霜 30ml

當然少不了我最喜愛既DVANCED GÉNIFIQUE 
升級版嫩肌活膚精華肌底液(小黑瓶)
 分別有2小枝,一枝係20ml,一枝係7ml
細少的那枝可以放係化妝袋內,
隨時急救肌膚,或者帶去旅行使用絕對一流啦

最後就係要介紹既就係簡稱"粉水"既
TONIQUE CONFORT 溫和保濕水
分別有125ml 同50ml 架
同埋立體塑顏緊緻亮白精華 10ml


睇完我介紹,大家係唔係都好似我一樣咁心心眼先?
你都想一樣擁有呢一盒咁靚既
聖誕珍藏版閃爍美肌彩妝箱
就可以係香港及澳門地區既Lancôme專門店/專櫃
係即日起,凡購買任何 Lancôme 產品滿HK$680(包括優惠套裝)
即可以 HK$780 換購聖誕珍藏版閃爍美肌彩妝箱乙套,
總值 HK$3,455!


於限量版時尚美肌彩妝箱中的 13 款美容彩妝產品包括:
L’ABSOLU ROUGE 瑰麗豐盈唇膏 #368

UV EXPERT 全方位防禦抗曬素顏霜 30ml
ADVANCED GÉNIFIQUE 升級版嫩肌活膚精華肌底液 20ml
L’ABSOLU ROUGE 瑰麗豐盈聖誕美唇盤
TONIQUE CONFORT 溫和保濕水 125ml
GRANDIÔSE 展扇濃黑睫毛膏防染暈配方
LANCÔME 限量版化妝掃套裝
迷你 BLUSH SUBTIL 絲滑透亮胭脂 021 0.09oz
迷你 MIRACLE SECRET 香氛 5ml
ADVANCED GÉNIFIQUE 升級版嫩肌活膚精華肌底液 7ml
RENERGIE ULTRA-LIFT 立體塑顏緊緻亮白精華 10ml
迷你 L’ABSOLU LACQUER 瑰麗豐盈水亮唇釉 134
TONIQUE CONFORT 溫和保濕水 50ml
限量版時尚化妝盒


有關品牌:

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章