【保護】ღ別讓病毒。病菌進入你跟小孩的生活❤ 保護你我的AQ 健康科技水◕‿◕

自從小朋友出世之後,
我就更加留意有冇細菌/病毒係身邊。
由其接觸小孩時都一定要洗好手先。

加上近來小朋友開始上學去,感冒菌,流感,手足口
真係防不聲防的,加上他又有鼻敏感問題,
除左要令佢可以有健康既身體,
最重要都係要為他做足防疫準備

而AQ健康科技水,真係大約我仔幾個月大都開始使用,
接觸它都係因為身邊既媽媽介紹,
大家都話有BB 都應該需要一枝的
當初我購買的第一枝就是幼兒抗菌防敏配方,
因為主要岩曬小朋友/BB 使用,

由於佢既性質溫和,特別適合幼童幼嫩肌膚。

殺菌、抗菌、抗濕疹、止癢、皮膚 解毒、
防止交叉感染、修護細胞組織、防止皮膚流失水份

唔知大家既小朋友會唔會好喜歡模仿你既動作,
我仔就好喜歡模仿我噴出AQ 既時間,
所以用緊大枝個陣,我係將AQ Lock起,
如果係Lock or open 呢?
lock 就係與噴咀同步既,
Open 就係安全制向外既


係每日gogo 番入學校門口都會有個消毒Jelly,
不過佢就好抗拒啦,佢話好似會"拿"咁話
所以我自己就會番學個陣帶左枝AQ 同佢噴一下既
幫手消毒/防禦一下嗎,你知番學真係好容易病架

而佢既番學鞋,亦係我會定期噴下,
因為小朋友係學校唔需要換鞋子,
有時帶左d 咩菌番學,或者帶左咩菌番屋企
同埋小朋友都收埋唔少食物係鞋底入面
真係唔洗都唔知咁多食物殘渣

有時出街食飯,擔心餐廳既地方唔夠乾淨?
唔緊要,只需要噴一噴抹一抹就可以幫助殺菌
即使上一手打曬噴嚏/有任何既病菌
因為噴左AQ都叫做可以做一些保護性

即使係屋企我地都會抹乾淨會噴多一下AQ 做保護
另外毛公仔亦係藏住D塵蟎,
所以最好都要噴一下幫手消毒

另外一款,我會叫佢做萬能AQ !!
點解咁講?講緊就係呢一枝
"AQ多功能滅菌配方"噴霧

呢一枝AQ,可以做到99.999%殺菌、解毒、
修護、淨化、除臭、止癢、對抗炎症、
防止交叉感染、修護細胞組織、防止皮膚流失水份等等...

仲可以因為比蚊蟲叮咬的
中和唾液而達致消腫止癢效果,
並能驅趕蚊、蟲、蟎等小動物。



呢枝野真係好萬能,我通常就係拎黎噴下玩具呀
或者之前拎黎噴落地墊上面抹一下隱藏既細菌.塵埃等等
同埋D玩具都拎黎定期一路噴一路抹

最後我就真係要同大家講下,就係定期一定要係自己既房間
時常運用既地方,如床仔,嬰兒車,或者玩具區位置
都需要定期噴一下!!!

最後特別忠告,因為剛好在打呢篇分享,
我仔人生第一次入左醫院,唔好講笑而家d菌好惡
突然間可以發得好勁,突然間玩玩下眼訓就可以發高燒
除左係冇左筆錢之外,仲要擔驚受怕左三日三夜,
不過最重要都係即使住緊院要噴下AQ 做防護就最好啦!!

更多既詳細資料可到以下地方查詢
https://www.aqsanitizer.com/
https://www.facebook.com/AQbiosanitizer/

如果你都想試下?更加有方法~
粉絲登記免費領取「AQ健康科技水」體驗裝
https://www.aqsanitizer.com/freen7_smallmonster


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇






留言

熱門文章