【食。元朗】來自新加坡的Baker Talent★。

麵包是我家每朝必備的早餐之一,
所以每天早上或前一晚我們都會去不同的店鋪去購買
今次我們去了朋友家後,看到有這店蠻多人在購買
又入去望一望睇下有冇咩岩食先


入到店後,我被剛出爐的葡撻香味吸引住;
望入櫃內原來仲有芝士撻,一於就各買一個
當個小小下午茶吃一下吧,
葡撻 $6/個;芝士撻 $7/個

我們因回家後才吃,已有一點點轉冷了,
利用了氣炸鍋加熱後吃,還原了出爐的香味
葡撻比小朋友吃光了,
他說味道有點像平時K餐廳吃的差不多
酥皮做得不錯,所以佢好快就吃光光囉


然而我吃的就是這個特濃芝士撻
芝士撻是用上曲奇皮的,配上濃濃的芝士蛋漿
喜歡吃芝士的你,必定要試一下


然後這個我見好多人都有買呢個,
我買的時候已經係最後一個啦
佢係【蔓越莓乳酪】 $10 


麵包蠻鬆軟的,不過始於隔了一夜;
未知即日食會唔會口感更好,
但係我加熱左味道很香,內有少許乳酪,
味道酸酸地,係炎炎夏天真的蠻開胃


另外買了一包五小個的麵包,比小朋友帶番學校做小食
不過個人覺得這個朱古力包味道很好,
但唔岩小朋友帶番學校食,
因為它是內有濃濃的朱古力醬,
然後小食盒布滿滿的朱古力醬(笑.....)


下一次我想再試下它家的其他麵包,如牛角包,咖啡菠蘿包等等
再去朋友家時再回購一下

是日分享:
Baker Talent 新加坡麵包達人


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章